Waterdunne afscheiding of vruchtwaterverlies 19 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ambiebambie94, 26 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ambiebambie94

12 jun 2016
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi even een hele genante vraag. Ik ben morgen precies 19 weken zwanger en sinds twee dagen heb ik continu echt een kletsnatte onderbroek ik ben ook nog eens hartstikke verkouden dus ik ruik niks.... Nu vroeg ik me af kan je als je 19 weken zwanger bent al zulke waterdunne afscheiding hebben? Het lijkt niet op vruchtwater denk ik her is namelijk wel plakkerig (denk ik) maar toch word ik er echt mega onzeker van dit is mijn derde zwangerschap en nog niet eerder gehad. Graag hoop ik op ervaring!

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Bij twijfel even de vk bellen voor een test. Zo gebeurd en neemt gelijk je zorgen weg of er moet juist iets gedaan worden. Maar ieg duidelijkheid

3. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ik had het ook met 19/20 weken. Werd er ook best angstig van ging zelfs met mijn hand in me broek als K wat voelde en rook er dan aan. Maar het was gewoon hele dunne afscheiding dat na een paar dagen weer weg was.

4. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Je kan met 19/20 weken al hele dunne afscheiding hebben. Je kan voor de zekerheid de vk bellen die kunnen zo testen of t vruchtwater is of niet.

5. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Het kan afscheiding zijn hoor. Dat is de meest logische verklaring op jouw termijn. Maar ik zou voor de zekerheid eventjes bellen. Een testje stelt niks voor.

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Bij mij was het afscheiding, en dat houdt nog steeds aan.
    Vooral bij inspanning (ineens kracht zetten/hoesten/niezen etc) dat ik ineens wat nat voel worden....

Bij mij is t onderzocht en was gelukkig geen vruchtwater.

Als t idd plakkerig is dan gok ik “gewoon” afscheiding. Maar als je echt twijfelt gewoon even je vk bellen!

Heb je t bij inspanning of ook spontaan zodra je gewoon opstaat ed of tijdens t lopen bijv?

Deel Deze Pagina