Ik ben zondag 11wkn zwanger en ga dus mijn 12e week in, echter sinds gisteren ben ik kotsmisselijk. Daarvoor alleen maar af en toe met vlagen, dacht dat het juist minder werd?
Helaas komt het bij mij ook iedere keer terug. Ik was van 6 weken tot bijna 12 weken 24 uur per dag misselijk. Hierna ging het een paar dagen beter. Maar vervolgens kwam het weer terug niet zo super erg als eerst. Maar wel weer de hele dag een niet lekker gevoel wat richting de avond erger wordt. Dit heb ik bij mijn eerdere zwangerschappen niet meegemaakt. De 1e was ik 2 weken continue misselijk daarna over. Bij de 2e 4 maanden, daarna over. En nu op en af na 6 weken continue. Ik ga nu bijna de 13e week in
Ik ben bij mijn 2e dochter tot 16 weken heel erg misselijk geweest! Zelfs elke dag spugen! Daarna was het opeens weg.. Maar hoor nog wel eens dat het aan het einde nog terug kan komen. Gelukkig was dat bij mij niet!
Ik ben 10.3 wkn en was mijn misselijkheid ook kwijt sinds een paar dgn....alleen sinds gisteren is het weer terug en erger dan ervoor.....bleh