40+ weken...hoe kwamen jullie de tijd door??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kitty07, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hallo dames,

Ik was afgelopen donderdag uitgeteld maar helaas nog geen baby...:(
    Ik word de 22e ingeleid (grote baby) om te kijken of meneer dan zin heeft om naar buiten te komen maar stiekem hoop ik nog altijd dat hij zich alsnog spontaan zal melden voor die tijd....

Sinds gisteren heb ik wel veel pijnlijke krampen in mijn onderbuik die doorstralen naar m'n rug...maar geen echte weeeen helaas.
    Misschien oefenweeen? Ik hoop maar dat dit een teken is dat het niet lang meer duurt.......

Zijn hier nog meer dames die "over datum" lopen? En wat doen jullie om de tijd te doden?
    Ik probeer ontspannen te blijven maar merk dat ik toch wel erg naar die datum heb toegeleefd en nu toch wel teleurgesteld ben dat er nog geen baby is...:)
    En ik ben pas 3 dagen over tijd! :D
    Wat hebben jullie nog gedaan om afleiding te zoeken en er niet zo mee bezig te zijn?? :)

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier 2 dagen overtijd en ik wordt echt gek. Merk gewoon dat ik er echt op zit te wachten. Wat me wel afleid is shoppen maar dat vind mijn bankrekening niet zo leuk, vrees ik.
    Het ergste vind ik dan die mensen wat iedere dag weer zeggen, en nog steeds geen baby?? NEE DaT ZIE JE TOCH.

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Hahaha...hier heb ik ook last van! :D
    Elk telefoontje, mailtje of sms-je begint met "En.......????"

NEEEEEEE

Wij zijn natuurlijk niet de enigen die in spanning zitten maar ik word daar idd ook erg moe van.
    EN ik krijg uiteraard constant de vraag: "Ben je nou niet bang dat 'ie met Kerst geboren gaat worden??"........

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Stofzuigen, dweilen, stoffen, was vouwen, etc.
    Ik heb daarnaast nog huisdieren, lekker knuffelen.
    Tv, film kijken, naar andere mensen toe of vriendinnen uitnodigen.
    En heel veel winkelen werkt vaak ook tegen verveling. :D

Als hier iemand belt om te vragen of de kleine er al is zeg ik tegenwoordig: Ja de baby is al 3 weken oud, worden ze gelijk boos maar bellen je gelijk een paar dagen niet meer.

Op mijn hyves en msn staat: We zijn nog met z`n twee, want ik heb nog geen wee.

Weten mensen ook al genoeg.

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Dat is idd een goede! :p Ga ik mss ook eens proberen...;)

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Heb ik gedaan omdat ik schijtziek werd, elke dag gebeld/gesmst/hyves berichtjes.
    Werd er gek van, nu is het lekker rustig, dus mensen weten het wel.

7. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Ja, echt heeeeel herkenbaar. Ik kreeg zojuist weer een sms!
    Alsof we de mensen niet zouden informeren als er iets geboren is.....kan niet wachten totdat die weeen beginnen!!

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hoever ben je nu?

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

haha zo herkenbaar dit, ik heb 2 weken op mijn dochter zitten wachten en pap`s had haar nog een week eerder verwacht, die beweerde de hele tijd dat ze de 20ste november al zou komen. Dus eigenlijk was ik nog langer aan het wachten en wat viel het wachten tegen. ik was ook tonnetje rond en kon niet veel meer lopen, iedereen was aan het werk en manlief natuurlijk ook. Pfff heb me toen flink verveeld tot het dec. werd toen wist ik al dat ik de 42 wk ging volmaken en toen ging het beter. Ik heb veel geslapen, geinternet en gelezen , dingen waar je straks geen tijd meer voor hebt ;).

Heel veel succes met wachten en de baby komt er heus wel uit (daar kreeg ik spontaan moordneigingen van :D).

10. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Ik ben nu 40 weken en 4 dagen.....was uitgerekend op 15 december.
    Donderdag heb ik om 7 uur 's ochtends een afspraak in het ziekenhuis en gaan ze beginnen met gel om te kijken of we de bevalling een beetje kunnen bespoedigen....
    De kleine boef heeft het namelijk nog erg naar zijn zin maar is wel behoorlijk groot (ongeveer 4200-4400 gram nu) en zijn moeder nogal nerveus om hem eruit te werken....;)

Deel Deze Pagina