Heerlijk he dat verlof! Mag van mij wel zover wezen ik ben het werken wel beu haha! Lang genoeg hard en veel gewerkt het is tijd voor een gezin! Akelig gevoel.is dat he dat gedruk tegen je schaambot. Ik krijg groeiechos omdat mijn bmi nettt te hoog is en dus kans heb op zwangerschap diabetes maar tot op heden gaat het daar prima mee. Ik heb juist meer snack trek haha vooral de chocolade pepernoten doen het goed hihi
Nova1984 lekker gaan shoppen jij Hoop voor je dat je tijdens de bevalling toch kunt ontspannen. Dan gaat de ontsluiting ook echt sneller. Keizersnee zou ik ook echt niet willen. Eerste bevalling ingeleid was echt verschrikkelijk. Ze zeggen dat het dan vaak snel gaat. nou ik had 15 uur weeenstorm dat was echt niet leuk. 2e bevalling thuis ( onverwachts) na 6 uur was de baby er. Nu ga ik dus ook weer voor thuis. Hier ook het liefste zonder pijnbestrijding. kwaaltjes Ik zit al vanaf 18 weken in de ziektewet. Heb een liesbreuk, bekkeninstabiliteit, spataderen en geknapte aderen waardoor een been gewoon zwart is. Liesbreuk en spataderen moeten na mijn verlof geopereerd worden. Dropje77 geen idee wat nierkoliek aanvallen zijn maar klinkt erg pijnijk Groeiecho is hier alleen als ze denken dat de baby te klein of te groot is. Hoeveel kilo zijn jullie allemaal aangekomen? Ik zit nu op + 11 met 35 weken. Daar ben ik best tevreden mee Bij de eerste maar 4 kilo. Maar toen had ik zwaar overgewicht dus dan mag je ook niet zoveel aankomen. Bij de 2e zat ik uiteindelijk op 15 kilo met 37+5 geboren.
Bij ons doen ze groeiecho standaard bij 33 weken. Alles was prima/gemiddeld gelukkig. Volgens mij is ze bij mij sinds 2 dagen ook aan het indalen. Het voelt als een blauwe plek 'beneden' Ik ga volgende week maar vast flink shoppen en de vluchtkoffer inpakken...dan is mijn 1e verlofweek en ben ik 34 weken..dus je weet maar nooit!! Maar denk dat ze met Sinterklaasavond komt, mijn uitgerekend datum
Hey meiden, Morgen ben ik 34 weken en ik ben het zo goed als beu nu haha! Vanacht had ik zo vaginale steken, dit heb ik normaal wanneer mijn mensturatie er is dus was wel even schrikken maar ie zit er nog in hoor haha! Ze zeiden altijd dat ie redelijk groot is en dergelijke dus verwacht hem iets vroeger, laat ik zeggen ik hoop dat ie vroeger is hahqaha!
Heeyy Qummi Ik ben het wachten ook wel beu eigenlijk en had gisteravond ook last van steken onderin mn buik/vagina ik denk dat dit zelf bandenpijn is ofzo..voel het zo nu en dan nog wel de kleine drukt op je banden schaamstreek en je bekken. Naar mischien is het bij jou wel heeeel andere pijn. Mijn darmen doen ook vervelend vind ik het rommeld wat en heb het gevoel heel veel lucht in de darmen te hebben. De kleine uk is lekker beweeglijk verder. En zie zelfs soms zn voetje in mn buik staan. Bijzonder! Liefsss
Die steken en last van schaamstreek/banden kan te maken hebben met indalen. Ik heb t namelijk ook al een tijdje en dinsdag bij de vk zeiden ze dat het door het indalen komt. Voelt heel vervelend aan! De eene dag heb ik meer last dan de andere. Ik ben t nog niet echt zat.. Voelde me gisteren en vandaag ook echt goed. ik heb nu nog zoiets van lekker blijven zitten kleintje! Nog even verder groeien!! Maar ik denk als ik de magische grens van 37 weken voorbij ben ik wel zoiets heb van kom maar!!!
Zware k*tdag vandaag... Ligt misschien aan mn hormonen... Ruzie met vriend... Ik heb het gevoel dat ik er alleen voor sta. Kan alles zelf regelen. Wil graag op tijd alles klaar hebben zodat we nietnog vanalles op het laatste moment moeten doen, zoals adressenlijst. Heb deze zo goed als klaar, alleen zijn ooms tantes enz hebben we geen adressen van. Dus gevraagd of ie dat aan z'n moeder wil vragen. Zelf ook nog gevraagd, komt goed, wordt geregeld. Ondertussen zijn we 2 weken verder en er is nog niks. Grote boodschappen zoals frisdrank, sapjes, wat houdbare dingen zoals blikken soep ed. Kan ik gewoon niet meer sjouwen. Of hij mee boodschappen wil doen. Ja volgende week. Maar ook dat roept ie al weet ik veel hoe lang. Bed moet omhoog, dus blokken oid halen. Ja volgende week. Alles wordt vooruit geschoven. Wordt er chagerijnig van. Ben morgen 36 wkn, wil gewoon alles klaar hebben. Nou, je zit toch de hele dag thuis dus kun jij dat toch doen zegt ie doodleuk... Alsof ik gvd voor mn plezier thuis zit te niksen... Dus net barstte de bom even. Hij is boos weggereden naar z'n werk. Zou willen dat ie inzag dat je niet kan voorspellen wanneer de kleine geboren wordt en dat een baby dragen behoorlijk zwaar is op het laatst..
Heyy dropje Gohhhhh wat toevallig ik herken je verhaal wel een beetje en ik heb vandaag ook een kutdag. Vanmorgen gewerkt en ging al niet lekker werk in de thuiszorg mensen klagen en piepten allemaal bah! 1 maal thuis op de bank gaan liggen..en belde mn broer even kijken hoe het met me ging nouuu daar kwamen de tranen god wat stom zeg! Ik lig nu lekker op bed even helemaal niks meer! Geen gedoe aan mn kop en het huishouden kijk ik straks wel weer naar. Wat betreft jou vriend ik hoop dat hij zich weer beetje bij draaid het valt ook allemaal niet mee om ons als vrouwen te begrijpen...maarrrr ze doen dr ook niet alle moeite voor he! Grr!!! Waarschijnlijk vind hij het ook reuze spannend! Voor de klossen onder het bed kun je trouwens ook via medipoint doen bezorgen ze bij je thuis! Een po en rugsteun is ook erg handig de kraamhulp die de intake kwam doen heeft het gelijk geregeld voor ons. Maarrrr ook hier ben ik diegene die alles moet regelen en nou ben ik ook weer iemand die dat graag doet touwtjes graag in eigen hand hebben Succes meissie! Ga anders ook ff lekker poosje je bedje in of lees een boek even je gedachten op iets anders Liefsss
Ik denk ook dat hij aan het indalen is.. Hij is heel beweeglijk en lijkt zich in alle bochten te wringen soms heel pijnlijk. Ik word gek van alle jeuk die ik heb dit begint meestal voor ik wil slapen... nu vandaag ben ik er ook mee opgestaan!! Mijn man vroeg me net wat er met me was ben gwn in tranen uitgebarsten hoe beu ik het wel ben haha flauw he...
Haha ja, jankerds Tis ook niet niks, zo'n hummeltje wat in je buik groeit, met al die andere veranderingen en hormonen erbij... Wij hebben het zwaar dames Schouderklopje voor ons
Mannen hebben het toch altijd zwaarder en zijn toch altijd zieliger haha De mijne doet altijd een middagdutje als hij uit zijn werk komt....ik heb mijn hele zwangerschap nog niet 1x een middagdutje gedaan..maar goed hij heeft dan ook 'zwaar' werk en ik een kantoorbaan van 32 uur.(straks 24 uur) en volgens mij denken mannen ook vaak dat het straks thuisblijven met de baby een soort relaxte vrije dag is ofzo, nou ik hoor van vriendinnen dat werken minder zwaar is Zijn jullie al veel aangekomen?? Ik had mij week 30 gewogen,toen 10 kilo erbij en gister (bijna 34 weken) weer gewogen,was het nog steeds 10 kilo...had wel verwacht dat er meer bij was gekomen..maar vind het wel best hoor
Ben nu 11kg aangekomen in bijna 36 wkn. Niet slecht vind ik zelf. Maar goed, "je gaat straks toch wel sporten he?!" wordt hier al angstvallig gevraagd. Je hebt geen conditie meer.. Tja vind je het gek
Serieus? Come on. Eerste bevalling ging ik juist heel open in, dacht ik zie t wel. Ja het deed hels pijn een tijdje maar alles vergeten zodra t hummeltje op mn borst lag. Ik hoop dat t bijtijds komt, buik nu al zat en ik moet nog wel ff. Nu iets meer stress omdat het maar afwachten is wanneer t gaat beginnen en hoe zal t lopen ent mn dochter. Zal ik midden in de nacht iemand uit zn bed moeten bellen omdat we plots naar het zh moeten? Dat levert me meer zenuwen dan de bevalling zelf Baby2 zal wel nog even goed moeten gaan liggen. Stuitbevalling wil ik niet. Lijkt me ook weer raar als je bv 2 wk van te voren al weet wanneer t komt.
ooh dat is zeker netjes!! ik sport nog steeds paar keer per week mensen in de sportschool gaan me steeds verbaasder aankijken @bouwjaar1979 kan me voorstellen dat dat ook nog een zorg erbij is inderdaad,waar je je kindje laat.
Zo is dat dikke schouderklop voor ons!!! Ik heb ff heerlijk 1.5uur geslapen de zeurderige pijn is er nog wel maarrr het heeft me wel ff goed gedaan. Manlief appte me heel lief en zorgzaam dat als het werken niet meer gaat dat ik echt moet stoppen..ik wil zo graag nog ff dat laatste stukkie werken...morgen maar eens weer bekijken Ik ben nu 8kg gegroeid vind het nog wel mee vallen ook van jullie en het normaal om aan te komen en een mega slechte conditie te hebben boeie! Haha ee zeulen er nog 1 bij ons mee als een man dat moest doen...dan waren ze met 12 wkn al thuis in de ziektewet 😂😂 Liefss
:'( Ik ben 16 kg bij al hoor van 34 weken mijn gynecoloog was super boos.. grrr! Mijn man die is dus ook bang dat ik die kgs niet meer kwijt raak dus aub begrijp me wnr ik zeg dat ik meer dan moe ben hahaha!!
Ik ben 13 kilo aangekomen maar het is echt amper te zien!!! Ik heb alleen dikkere billen gekregen maar that's it!! Vervelend al die nare berichtjes, hopelijk gaat het morgen met jullie allemaal beter!!! En die mannen... Lekker laten gaan! Die zouden zelf eens zwanger moeten zijn, wat zullen ze klagen! Whahah als ze ziek zijn zijn ze al zooooo zielig. Hehe Fijn weekend allemaal!