Inderdaad de kilo's gaan er straks weer af! Hier ook wel beetje klaar met zwanger zijn, tel echt af naar 37 weken... Dan mag het bandje eraf en met 38 weken wordt zo en zo ingeleid ivm suiker maar voelt nog zo ver weg. Hier 4 kilo aangekomen tot nu toe Ik herken de pijn bij schaambot wel, denk dat het indalen van de kleine is. Dames slaap zacht, ik ga lekker slapen! Heerlijk hobby van mijn nu!
Gister toch nog uitgepraat en boodschappen gedaan s'avonds. Komen we thuis zegt ie: was dit nou alles? Ja zeg ik, dit was het zwaarste, kan ik niet tillen he Maar je gaat iedere 2dgn naar de winkel, had je toch ook in gedeeltes kunnen doen dan Dus maar weer uitgelegd dat de gewone boodschappen al zwaar genoeg zijn... Jeetje zeg... hou zo veel van hem maar af en toe kan ik hem wel wurgen... Als ik zo terug lees lijkt het een monster. Maar dat is ie juist niet. Krijg alles, niks is te duur, hij vind alles goed. Tis zo'n lieve goedzak maar echt van de oude stempel. En hardstikke onzeker wb ons ukje. Hij vind het helemaal geweldig maar is doodsbang op hetgeen wat nu allemaal op hem afkomt. Man-eigen denk ik? Hoe is dat met jullie mannen?
Moet wel beetje om lachen, mannen! Herken het zeker hoor! Heb hele lieve man maar echt ouderwets met huishouding...boodschappen doet ie wel als ik maar een boodschappen lijstje maak. Maar moet niet verwachten dat hij gaat wassen ofzo hahahah toen ik bevallen was mijn oudste lag ik een week in het ziekenhuis...toen ik thuis kwam zat meneer lekker in zijn zwembroek hahaha want ja alle broeken zaten in de was
Mijn man is ook echt een schat. Hij wil over t algemeen meer spulletjes voor de baby dan ik. Zo wil ie heel graag een webcam op de babykamer. Ik ben daar eigenlijk erg tegen, volgens mij zit je dan continu te kijken of alles wel.goed met dr is. Maar hij wil het zodat hij naar haar kan kijken als hij op t werk is... Awww.... Wat betreft boodschappen: frisdrank, melk en dat soort bestel ik de laatste weken via de AH. Dan brengen ze het in huis. En gisteren zijn we samen naar de Makro geweest voor kattengrit en wat fruit. Dat sjouwt hij dan allemaal. Verse producten als avondeten enzo, dat haal ik wel nog zelf bij de winkel, maar als ik t m zou vragen, zou hij dat ook doen na zn werk. Een schatje is hij.
Mijn man begint het nu pas echt te beseffen maar kijkt er erg naar uit hij zegt bij de minste schup dat ik in de lucht vlieg of ik moet bevallen Dat zal nog wat zijn als het echt zover is haha
Oh, en wat betreft kilo's, ik ben de 20 al gepasseerd. Groot deel is gelukkig vocht vasthouden (jeej....), een ander deel mn buik en de laatste tijd ook n deel vetjes, want heb enorm veel zin in zoet de laatste weken. Kan me echt zo moeilijk inhouden! Ach ja....
Whaha in z'n zwembroek Die van mij zou alle vuile was naar z'n moeder brengen Gelukkig heb ik niet alleen zo'n vent haha! Ik ben serieus nerveuzer voor zijn reactie op de bevalling. Tis zo'n watje als het op bloed ed aankomt Maar ik weet zeker dat ie er is voor me en een super papa zal zijn
Manlief helpt wel in t huishouden en boodschappen etc maar ik moet hem wel echt precies zeggen wat hij moet doen want uit zichzelf doet hij het echt niet... Soms vind ik dat wel vervelend. Achja Whaha in z'n zwembroek, die vind ik leuk! Ik denk dat mijn man ook alles naar z'n moeder zou brengen haha
Haha ik had best gewild dat hij het naar zijn moeder had gebracht! Kon ik meteen wassen toen ik thuis was Hebben jullie al een bevallings plan? durf langzaam tw hopen op een normale bevalling en kraamtijd Dus ben beetje aan het nadenken wat ik wel en niet fijn vind. Het zal wel een ziekenhuis bevalling worden ivm mijn diabetes. Hebben jullie alles al helemaal klaar?
Ik wil graag thuis bevallen. Bed moet nog omhoog, maar verder is het klaar. Paar adressen nog printen en vluchttas in orde maken, die staat zo goed als klaar. Hier kan ukkie komen hoor
Bevallingsplan is besproken met de vk. Ik ga bevallen in t ziekenhuis. Vluchtkoffer moet ik nog inpakken, ga ik doen als ik verlof heb. Kaartjes zijn net besteld dus enveloppen worden alvast toegezonden dan kan ik de adressen schrijven. Kamertje is bijna klaar!! Alleen nog de plinten, een lamp en een beetje opleuken. Wij hebben een boxspring dus die hoeft niet omhoog, scheelt weer!
Hier ook iemand bijna 34 weken. Spannend, nee...ik vind het letterlijk een verlossing denk ik Ik zie er eigenlijk naar uit. Laat maar komen met 37 weken haha. Ik denk ook dat ie er uitfloept (buitenste ring van de baarmoedermond is al open en alles verweekt) maar dat is misschien wat rooskleurig gedacht Hier geen bevalplan, alleen aangegeven dat ik m meteen bij me wil na de bevalling en pas later de controle. Bij de eerste had ik een heel plan, is niets van uitgekomen haha! Vandaag was alles teveel, schijnbaar was ik ook zo wit als een doek. Nou, wat een lieverd is die man van mij. Doet werkelijk alles in huis zodat ik heel de dag, op een rondje lopen met de honden na, niets heb hoeven doen. Hij is bezorgder dan ik.
Spannend allemaal hoor wie er als eerste gaat bevallen haha! Ik kwam gistermiddag thuis en manlief had de box in elkaar gezet echt onwijs lief!! Ik was echt verast omdat hij het na zijn verjaardag wou doen (14 november) Hij heeft nu ook zoiets oei gaat nu wel heel snel allemaal he het word voor hem nu ook wat meer werkelijkheid. Donderdag nog een echoben dan zien we de kleine denk ik niet eerder weer dan met de geboorte gek idee hoor hihi Hier ook geen plan hoeven inleveren ik zie het allemaal wel! Wel alles besproken met de verloskundige wat er te bespreken valt want tjah geen 1 bevalling is het zelfde. Liefsss
Bevalplan ga ik niet maken.Ik wil sowieso wel het ziekenhuis bevallen En wat betreft de mannen?? De mijne is er superblij mee en erg trots.Wilde het na de positieve test het liefst iedereen al inlichten.Ik was even best wel in shock....wij zijn pas sinds januari dit jaar samen! Maar goed,dacht dat ik niet zwanger kon worden want tot december was ik nog met mijn ex samen en was ik 2.5 jr bezig zonder succes..Dus wij zitten nog in verliefde fase en dan meteen al zwanger.Toch heb ik er wel vertrouwen in dat het goedkomt.
Wauw nova wat een geschenk! Maakt niet uit hoelang je samen bent vind ik als het goed zit..zit het goed!
Zaterdag 37wkn.. Klossen gehaald, alleen passen die niet dus ff wat anders verzinnen. Ws kratjes bier. Verder ben ik er klaar voor. Heb nu al een paar dagen met vlagen last van mn rug, ribben doen zeer want uk wringt daar nogal. En pijnlijke steken down under... Beetje pijn in mn onderbuik, soort van lichte menstruatiepijn. Verder slaap ik prima, gelukkig. Lopen is al weken pijnlijk maar wordt nu ook erger. Mag komen vind ik
Dropje, spannend hoor menstruatiepijn had ik net voor mijn bevalling dus hoop dat je niet al te lang hoef tw wachten op je kleintje!
Heyy meiden Hier gaat het ff niet zo goed. We hadden vandaag de 34 weken echo en daar zag ze een cyste in de buikje van de kleine uk. De kleine maakt het verder prima groeit goed en is al wat ingedaald. We weten het geslacht niet... Als het een meisje is zou dit in haar eierstok kunnen zitten. Bij een jongen weten ze het niet. Het is niet levensbedreigend gelukkig! Maar we zijn erg geschrokken pfff!! We moeten woensdag naar zwolle toe voor een uitgebreide echo tot die tijd is het gewoon afwachten.. Dan wil ik ook het geslacht weten want we willen weten waar het dan zit. na dit bericht moest ik bloeddruk meten nou die was toren hoog! Morgenvroeg komt de verloskundige hier thuis de bloeddruk opmeten en mn urine na kijken op evt. Eiwitten en kans op zwangerschap vergiftiging maar verwacht ik niet voel me verder goed. Komt gewoon door het nieuws wat we kregen. Ze heeft de echo foto's van de 20wkn echo er nog bij gehad en daar was nog geen cyste op te zien.. De cyste is verder geen levensbedreigend iets gelukkig maar het hoort daar niet! Bah ik baal echt vreselijk en ga mezelf de schuld geven of ik niet te lang heb doorgewerkt of wel gezond genoeg heb gegeten etc...etc.. Ik ben per direct gestopt met werken en ik moet zeggen vakt een hele last van me af. Ik hoop dat het verder met jullie goed gaat!! Liefss