hallo meiden ik wist niet waar ik dit neer moest zetten maar moet het echt even kwijt gisteren een behoorlijk oplopende discussie gehad met me zwager en schoonzus. en waarover omdat ik nu al een wiegje 2de hands had gekocht en dat hun dat wel erg vroeg vinden en ik nu al een site heb aangemaakt voor me kindje en daar dus alles neerzet hoe het gaat met me zwangerschap ook over het feit dat ik borstvoeding ga geven werd gezeurd ik MOET ermee doorgaan van haar (schoonzusje) ik heb bij mijn meiden ook bv gegeven maar op een gegeven moment was dat echt geen doen meer en ben toen in overleg met de wijkverpleegkundige overgegaan op fles voeding ik stond echt op ontploffen gisteren. ik mag toch zeker zelf wel weten wat ik doe ik ben geen klein kind en het is ook niet me eerste dus weet heus wel hoe of wat. sorry meiden maar moest dit echt even kwijt. groetjes
ja familie...zucht Haat en liefde zit soms dicht bijelkaar in dit geval. Gezeik dat je er TE vroeg mee zou zijn, ik heb heel mijn kamertje al staan en ben 9 weken ik word DOODZIEK van al dat gedoemdenk alsof er na die 12 weken niets meer kan gebeuren, gewoon genieten en lekker doen wat je zelf wilt!
Hoi Jocye, lastig he, al die adviezen. Jeetje je word voor de derde keer moeder. En dan nog al was het je eerste dan nog mag je zelf weten wat je wel/niet doet. Blijf lekker je site bijhouden. En wat de BV betreft, gewoon kijken hoe het gaat en anders lekker naar de fles over stappen. Sterkte er mee en laat je niet gek maken meid!
Inderdaad familie..... En iedereen weet het altijd beter. Nou meid als jij je er goed bij voelt, laat iedereen maar lekker zeuren! Je bent duidelijk gewoon helemaal blij en vol ervan dat is toch prima om dat te uiten! Maar is hier misschien sprake van een stille jaloerzie?
hoi meiden nou jaloezie is er zeker ja, zij is net ong. 3 maanden geleden bevallen van dr derde kind en ze kunnen het niet hebben dat ik nu dus ook zwanger ben van de derde en hun straks niet meer het jongste kleinkind hebben maar goed dan nog wat maakt dat uit wees blij dat je kinderen krijgen mag en idd iedereen weet het altijd beter en het ergste vond ik nog dat me zwager zei dat beide opa s en oma s helemaal niet blij waren met het feit dat we nog een kindje kregen wat dus niet het geval is aangezien ik het persoonlijk aan me ouders heb verteld en na me mk me pa steeds maar bleef vragen wanneer er een derde kwam maar toen me zwager dat zei barste bij mij echt de bom en barste ik in tranen uit kon er even niet meer tegen. bedankt dat ik hier me verhaal even kwijt kan. groetjes
Jeempie dat klinkt inderdaad heftig! Ik dacht misschien hebben zij er al jaren moeite mee en dan ben jij in verwachting (en ook nog van de derde), dat zou een jaloerzie zijn die ik me enigzinds kan voorstellen. Erg confronterend lijkt me dat... (Maar inderdaad dan hoeven nog niet zo heftig te reageren.) Meer ze hebben zelf 3 gezonden kinderen Bizar. Nou laat je niet kisten, gewoon genieten!
Zo hee iemand die je aanvalt omdat je bv wilt gaan geven.... ik heb hier al weken een pro preek aan moeten horen van de schoonfamilie. Het kan dus ook andersom. Meis lekker doen wat jij wilt de een vind het te vroeg de ander te laat enz enz iedereen heeft n mening die ze met je willen delen. Verander je niet veel aan.
Bekend verhaal. Laat ze lekker het heen en weer krijgen met hun gezeur zo denk ik er nu ook over . Bij sommige mensen kun je nooit iets goed doen . xxx jet