Te veel eitjes, 5 stuks, de poging wordt dus stopgezet en heb een klusverbod. Te veel risico op een grote meerling. Voelt erg dubbel. Ik wil graag zwanger worden en dan kan het nu niet. Weggegooide maand. Volgende maand op dag drie, komen voor een uitgangsecho, om te kijken of alle eitjes geslonken zijn. Anders nog een maand pauze. Ben heel verdrietig.
@Prinses: arrghhh, wat balen . Ik heb dit ook al drie keer gehad (toen we bezig waren voor mn dochter). Echt een hele erge bummer als je te horen krijgt dat het afgeblazen wordt, ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Maar 5 is natuurlijk ook wel echt teveel. Ga je ook echt niet klussen? *knuffeltje* @hier: ben inmiddels ongesteld geworden en heb morgen weer een uitgangsecho om te kijken hoe het met de cyste staat. Ik voel hem nog duidelijk zitten, maar ik hoop dat ie toch genoeg geslonken is om weer door te mogen. Pffff, ik wil niet weer een maand moeten wachten.
Sterkte! Verstandig, maar een heel dubbel en tegenstrijdig gevoel; ik heb het net achter de rug en wacht tot einde van de maand voor uitgangsecho en restart.
@Prinses: verstandig hoor! Het is natuurlijk ook wel het beste, je neemt anders toch een risico. Wij waren wel altijd zo stom dat we wel gingen klussen, maar onze kansen om zelf zwanger te worden zijn ook wel echt mega mega klein, anders had ik het ook niet gedurfd. Hopelijk blijven er geen cystes achter en mag je volgende maand weer door! @Nepthys: Bah, nog ook een loze maand. Wat een loze maanden hier toch allemaal.