Hai dames.. Ik wil even mijn verhaal kwijt.. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger.. Nog erg pril allemaal dus.. Ik heb met 5 weken mijn 1e bloeding gehad, met 6 weken mijn 2e en met precies 8 weken mijn 3e.. Elke keer een echo gehad en alles blijkt goed te gaan met de 2 kleintjes.. 1 loopt 1 weekje achter met groei maar dat kan... Ik heb natuurlijk ook nog die hematoom waardoor ik toch regelmatig een bloeding krijg.. Ik ben zo onzeker en bang.. Ik zit sowieso in de 12 weken fase en ik heb een 2ling en hematoom.. Ik hoop dat ze beide blijven zitten maar niet dat ze alle2 gaan.. Hebben meer mensen dit?? Zo bang en onzeker de 1e tijd in je zwangerschap?? Ik probeer zo positief te zijn en ik wil genieten en soms lukt me dat ook ff.. Tot ik weer een bloeding krijg dan wordt ik weer terug gefloten in de roze wolk....... Hoe hebben jullie de komende 4 weken doorstaan?! De dagen gaan echt traag nu.. Ik zit ook nog eens in de ziektewet omdat ik nu helemaal niets mag doen van de gyn.... Groetjes Mayke
wat erg dat jullie er eentje zijn verloren! ik had al even in je andere topic gereageerd wat betreft het hematoom... wij zijn gelukkig die laatste 3 weken op vakantie gegaan, waardoor ik veel afleiding had, maar elke keer bij een bloeding schrik je je het ongeluk en hoop je maar dat het allemaal goed blijft gaan met je kleine wondertje(s)... je kunt helaas niets anders dan afwachten, hoe stom ook! ik zal heel hard voor je duimen dat je andere vruchtje sterk genoeg zal zijn te blijven zitten!
@Mel05 dank je wel voor je reactie en medeleven... @Surf; ook hier weer super bedankt en lief dat je reageert een mee leeft.. We gaan over 2 weken een midweekje weg naar Belgie want ik durf nu niet te ver weg.. Ff weg idd.....