Hoi meiden, Bijna 36 weken zwanger, het schiet al op! Het is mn 4e zwangerschap maar, nog nooit ben ik er zo zat van geweest .. Ik geniet nog ieder moment van de schoppen en draaien van mijn baby hoor! En geniet ook echt nog van mijn mooie bolle buik. Prachtig! Maar de laatste dagen voel ik me gewoon .. bleh! En met een dreumes en een peuter om me heen is dat soms best vervelend. Komt het door de warmte? Of zijn het klachten om niet te negeren? Hoofdpijn, diaree, duizelig, flauwval gevoel soms, af en toe misselijk, opgezette aders .. Klachten die bij de warmte horen krijg ik veel te horen.
Ik ben nog niet zo ver als jij, maar ik lees hier dat meerdere zwangeren er last van hebben. Denk dat het een combinatie is van de warmte, maar ook de periode waar je nu in zit! Je bent tenslotte met de laatste loodjes bezig en je hebt ook nog 2 kids rondlopen. Druk druk druk! Desalniettemin denk ik dat je de klachten niet moet negeren en echt je rust pakken wanneer dat kan! Je ijzer en suiker is verder wel goed?
Bedankt! Het zal de warmte zijn denk ik, ben ook nog nooit in de warme zomer zwanger geweest, dus toch weer anders dan. Suiker, ijzer en bloed allemaal goed! Maandag weer gyn dus zal het haar ook eens voorleggen.