We hebben net 1,5 week geleden te horen gekregen dat we een meisje krijgen... We hebben al een kleine man genaamd Jop. Nu hadden we voor een jongen eigenlijk al gelijk een naam maar een meisjesnaam vinden we erg moeilijk..... We hebben de volgende namen, maar zit overal een maar bij Pip ( hoor je nu zo vaak met Woezel en Pip, mmmm) Liz (vriendin heet lisette en wordt vaak liz genoemd) Kim (goede collega van vriend heet zo) Heeft iemand nog leuke ideeën. We houden van Korte namen die niet al te vaak voorkomen. Ow en liever niet beginnen met een J en eindigen met een T.. ivm met naam zoontje en achternaam Thanx voor het meedenken !!
Ik zou toch voor een naam met 2 lettergrepen gaan, of een langere naam met 1 lettergreep. Zoals Greet bijvoorbeeld. Naast Jop vind ik een andere naam met weer 3 letters echt niet mooi.
Babs Wiep Wies Linn Pem Lien Lies Pien Plien Sien Loes Luus Maud Kee Lou Noor Mae Meg Mel Pleun Lies Mies Brech Stans Eef Björk Brinn Door Roos Fleur Floor Gwen Kess Lux Plom Maus Maeve Miek Bo Do Nil Nieve Nouk Rox Puck Qin Bliss Flinn Sue Cis Swee Viv Sjors Reese
Thanx voor alle leuke reacties Leukste Fem, Saar, Fien of Eef... en stiekem ook Liz ookal heet een vriendin zo, zouden jullie dat doen of is het heel erg raar. Het is niet mijn beste vriendin, maar iemand die we af en toe zien.
Pip vind ik heel erg leuk!!! Fiene hadden wij ook stond bij ons op 2, dus ik vind Fien ook leuk en Saar! Succes, ik hoor vast wel wat het gaat worden!! En trouwens helemaal niet raar om Liz te doen, is toch niet precies dezelfde naam!
Als het iemand is, die jullie niet vaak zien, zou ik de naam Liz gewoon kiezen of anders : Britt Dimph Tink Nim : van Nimue Rixt - Rix
Of jullie dezelfde naam kiezen als ern kennis vriendinnetje is aan jullie zelf. Wij doen het niet daardoor vallen heel veel namen alweer af. Je kan ook kiezen voor een variant op liz : Lizzie Liv Anouk Elin Vienna Succes
Ik vind het niet vreemd om haar dan toch de naam Liz te geven. Je zou heel eerlijk aan je vriendin kunnen zeggen dat je die naam het mooist vind en vragen of zij dat gek of vervelend zou vinden?
Ik vind Liz zo'n leuke naam! Zou voor die naam gaan! Voor de rest ben ik ook dol op korte vlotte namen, misschien iets uit dit rijtje: Isa Loïs Liva Mira? of Mia, Mila? Fay