B.I. en kantoorbaan

Discussie in 'Gezondheid' gestart door jongemoeder, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    Hallo,

Ik ben 27 weken zwanger nu en heb een kleintje van 3 jaar thuis.
    Ik werk nog 17 uur per week, 2 ochtenden en 2 middagen.. Maar loop nu ook aan de fysio voor mijn bekken waar ik op het moment heel erg veel last van heb!
    Nu valt het werken op kantoor en het huishouden en een kleintje me best wel erg zwaar, s'avonds kan ik niks meer en omdraaien in bed is helemaal een ramp!
    Nu is mijn vraag of er meerdere vrouwen hebben met dit probleem? en wat zouden jullie doen? in ziektewet gaan? minder werken? Ik weet het nu echt niet meer...
    Ben nu 2 x bij de fysio geweest, dinsdag moet ik weer en daarvoor op controle waar ik dit ook melden zal en dat ik ook heel veel last van harde buiken heb..
    Wat een verhaal he? Normaal heb ik heel hoge pijngrens en zal niet gauw gaan "piepen"maar zit er nu even echt doorheen!

Groetjes!

2. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Heb je echt B.I.? Niet om vervelend te doen, maar omdat je schrijft pas 2 keer bij de fysio geweest en dat je nog wel zittend werk kan doen. B.I. en bekkenpijn is namelijk best een groot verschil. Wat je zo ie zo kan helpen is tijdens je werk vaker een stukje lopen, koffie halen ofzo. Verder slapen met een kussentje tussen je knieen (maar dat zal je fysio miss ook wel hebben verteld) en een glijmatje gebruiken. Je kindje niet te veel optillen en goed de oefeningen van de fysio doen.
    Kijk ook eens bij "wie nog meer BI", hier staan verhalen en tips van verschillende mensen, misschien heb je er iets aan.
    Sterkte in elk geval!!

Deel Deze Pagina