Deed ik ook hoor. Bij de middelste stond ik op de dag van de bevalling weeen weg te puffen in een hoekje bij de Intertoys omdat ik nog een kadootje moest kopen voor mijn neefje en nichtje. Bij de jongst werd ik 's middags nog gespot in het winkelcentrum terwijl ik gewoon al met weeen rondliep. Ik heb bij de jongste ook tot de dag voor de bevalling rond gefietst.
Gewoon doen wat goed voelt ! Bij de eerste was ik met 40,5 nog aan het werk, met 41,0 werd ze geboren. Ook niet ideaal hoor hihi maar het ging heel makkelijk. Bij de 3e moest ik al met 32 weken rustiger aan gaan doen, gewoon naar je lichaam luisteren en genieten van de tijd met zijn 3tjes
Nou heerlijk, wees blij dat het zo kan toch?! Je lichaam geeft vanzelf aan als het teveel is! Mijn lijf vindt het nu al welletjes, dus enigszins jaloers op je Geniet er maar lekker van hoor!
Als je lichaam het toelaat gewoon lekker doen hoor. Stiekem jaloers op je Wil nog zoveel maar het mag en kan helaas niet.
Gewoon doen ! Heb zelf ook nog alles gedaan tot aan de bevalling (zelfs autoritten van 150 km tot aan 39w haha) Zelf weet je het beste wat je wel/niet kunt!
Juist super toch dat je nog lekker actief en fit bent, van stilzitten gaat de tijd niet sneller voorbij Hier ook volop in actie en idd ook de omgeving die aangeeft dat ik pas op de plaats zou moeten maken, maar zou niet weten waarom. Ik werk, sport(met mate) en doe alles nog volop. Dochter en zoon beide na 42 weken pas na inleiding geboren, er is dus een kans dat dit binkie ook lekker lang op zich laten wachten, gewoon lekker bezig blijven is de remedie) Geniet van je laatste weken zwangerschap
Bedankt voor jullie reacties! Het is dus toch niet zo raar... Knap dat sommigen doorwerken tot 39+ weken! Ik had het niet moeten zeggen, dat ik 8u slaap haha, de kleine meid heeft me vandaag om 4 uur gewekt met een tapdansoptreden in mijn ribben Ik begrijp trouwens dat het helaas niet voor iedereen is weggelegd en ik besef me heel goed dat het ook anders had gekund.