Clear Blue digitaal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Charis, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    hey allemaal,

    ik vraag me dus af...is de CB digi nou gevoeliger of heb je juist meer HCG nodig dan andere testen? ik deed dus een test en het duurde ook echt een eeuwigheid voordat er niet zwanger in mijn scherm kwam te staan. ik ben voor het eerst overtijd, normaal heb ik mijn ongi al voor ik overtijd ben dus vroeg me af hoe dat werkt, want bij een gewone test kan je bv een hele vage 2de streep krijgen maar wanneer beslist dat ding wel of niet zwanger in zo'n situatie? En deed dat ding er misschien daarom zo lang over omdat ie twijfelde wat ie moest aangeven :)

    ik hoop dat iemand het weet
     
  2. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Ik weet het niet. Ik heb ze al meerdere keren gebruikt en er kwam op de dag dat ik og moest worden binnen een paar tellen al te staan zwanger.
     
  3. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Ja bij normaal ook dan niet zwanger he maar dit keer duurde het echt iets van 3 minuten ofzo...weet jij hoeveel mg er nodig is voor de digi test?
     
  4. Daantje82

    Daantje82 Fanatiek lid

    3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    50 mU/l
     
  5. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    nee, klopt volgens mij niet. De gewone van CB is 50 mU/l, maar de digitale 100 mU/l. De digitale heeft dus MEER HCG nodig voor hij zwanger aangeeft!
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    100 is wel veel hoor.
     
  7. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Raar eigenlijk is zat de bijsluiter te lezen maar ik kan dus niets vinden en ik vind het zoooo raar dat het zolang duurde, zal wel weer valse hoop zijn maar achhh ik hou het toch niet tegen.. ben in ieder geval nog niet ongi.

    ben echt benieuwd hoeveel het nou is, maar hoeveel is het dan bij een gewone en een gevoelige test?
     
  8. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hmm, je hoort vaker dat die Clear Blue digi nega aangeeft terwijl een gewoon huismerk (iig niet digi) posi aangeeft. Ik heb dat te vaak gehoord om die dingen te durven vertrouwen. Kun je geen andere test proberen dan? Een ander soort?
     
  9. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    beide minimaal 50 maar je kunt beter nog even wachten dan meid, als je over 3 dgn nog niet ongesteld bent, nog een test er tegen aan gooien, en desnoods even je ha bellen, kijken wat deze zegt...

    zie dat dit je 4e ronde is, vergeet niet dat je cyclus vooral in het eerste jaar nog heel erg kan schommelen van korter tot langer dus ik zou even wachten als ik jou was...

    succes in ieder geval
     
  10. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zulke adviesen krijg ik ook...slik al 6 jaar geen pil! :rolleyes:
    (hebben 6 jaar regenjassen gebruikt ;) )
     
  11. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hoi ik heb tot nu toe 3x een test gedaan.
    De eerste test was binnen een halve minuut positief en toen heb ik miskraam gehad. En daarna dacht ik dat de kans er was dat ik weer zwanger was. Toen getest en na 3 minuten inderdaad kwam er pas een negatief resultaat uit. Paar maanden later weer getest wel pas met 4 dagen overtijd en die was weer binnen een halve minuut positief. Waren alle 3 clear blue testen. Dus is ik zou zeggen probeer het nog eens over een paar dagen, maar ik werd na die nega test echt een half uur later ongi. Maar ik hoop voor jou dat het roze afloopt.

    xxx joyce
     
  12. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik weet niet hoeveel HCG hij nodig heeft, maar bij mij gaf ie al twee dagen voor NOD (niet met ochtendurine) 'zwanger' aan. Ik deed hem nadat de matcare licht positief was. En die heeft 25 mU/l nodig meen ik.

    Succes!

    Edit: dit vond ik op een site waar ze ze verkopen:

    Gevoeligheid tot 50mIU/ml.

    http://www.accense.nl/product_info.php/ ... /355500512
     
  13. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dan is dat op jou in ieder geval niet van toepassing als je al 6 jr van de pil af bent....


    maarre zie dat je "bijna " overtijd bent meid, succes :)
     
  14. Niet meer actief

    Ik had toen 2 verpakkingen met 3 stuks erin gehaald van de clearbleu digitaal en allemaal gaven ze negatief aan en zoals je aan mijn banner kan zien vertrouw ik die dus voor geen meter.
    Ik heb er en gehaald van kruidvat eigen merk en ik had nieteens de tijd om de test weg te leggen zo snel gaf die al positief aan.
    Maarja ik hoor ook veel negatieve verhalen over kruidvat merk.
    Ik denk dat het heel persoonlijk is bij de een werkt het ene merk heel erg goed en bij de ander juist niet.
     
  15. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jah, en ik voel van alles en nogwat...pff maar ik test zaterdag, ik test zaterdag, ik test zaterdag, ik test zaterdag, ik test zaterdag, ik test zaterdag, zaterdag dusssssss ;)
     
  16. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Toch is het niet waar wat iedereen altijd over de digitale zegt dat die meer hcg nodig heeft. 3 dagen na nod deed ik een matcare dipstick van hier en was een heeeeel licht streepje. Meteen daarna de digitale en gaf meteen zwanger aan! ;)
     
  17. pekske

    pekske Fanatiek lid

    25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik had in juli een positieve kruidvat test.
    bloed wees 19 hcg uit.

    dag later clearblue digitaal, die gaf zwanger aan.

    weer bloed test en die is bij mij niet hoger geweest als 34hcg.

    is helaas een miskraam geworden, maar met 34 hcg in je bloed geeft de digitale dus ook al zwanger aan.,,,,,,,,bij mij dan...
     
  18. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hey Meiden,

    Super bedankt voor de reacties, ik denk dan dat ik niet zwanger ben helaas, maar ook nog echt totaal geen tekens van ongi, wel veeeeeel afscheiding en ook vocht, t zal allemaal wel gek lichaam
     
  19. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    De normale Mat care testen hebben maar 25 nodig...
    En die zijn heel duidelijk en makkelijk af te lezen. EN ook nog eens niet zo duur dus misschien kun je die eens proberen?

    Je hebt zelfs matcare plus ofzo en die hebben nog veel minder nodig!
     

Deel Deze Pagina