Ik voel me soms wel 30 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Nou zoals jullie kunnen zien ben ik pas 7 weken zwanger maar voel me soms wel bijna 30 weken.
    Voel me zwaar, heb zelfs al het idee dat er vocht in mijn voeten zitten.
    Ik heb best een buik en merk dat ik het in moet houden. Wil het nog even geheim houden.

Het is mijn derde en had hiervoor geen (blubber)buik ofzo door mijn zwangerschap.
    Mijn dochter is nu 1,5 en dus niet zo heel lang geleden dat ik ben bevallen.
    Bij mijn oudste zat er 3,3 jaar tussen voordat ik weer zwanger werd dus dat was wel een verschil.

Is het normaal hoe ik me voel omdat het zo kort op elkaar is bijv?
    Begrijp dat elk zwangerschap anders is maar voel me heel anders en ben heel benieuwd als ik echt weer ga groeien als ik me nu al zo voel.

Iemand herkenbaar?

2. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ik ben nu voor de 2e x zwanger van ons 3e kindje maar ik had met 5 weken al dat ik geen gewone kleding meer aankon.........
    Vk zei nog dat het lichaam gewoon heel snel de sinalen oppakt om weer zwanger te zijn.

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik was na 9 maanden zwanger van de 2de.
    Nog iets dichter op elkaar de zwangerschappen dus.
    Ik moet wel zeggen dat ik merk dat het mijn lichaam wat zwaarder valt hoor dan bij de eerste.
    Al 'moet' ik nu natuurlijk ook veel meer met zoeen kleintje in huis.
    Volgens mijn verloskundige is het inderdaad zo als je ze snel achter elkaar krijgt je vaak meer klachten ervaart en ook eerder.
    Moet wel zeggen dat ik mij bij beiden beter ben gaan voelen naarmate de zwangerschap vorderde.
    Bij deze tweede wat meer in periodes maargoed, ik voel me wel altijd beter dan in het begin hoor.
    Waarschijnlijk krijg jij ook nog periodes waarin jeje wat beter zult voelen.

Deel Deze Pagina