niet meer zwanger voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MvN, 2 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hoi meiden!

Hadden/hebben jullie ook dat jullie toen je 14 weken was niet meer zo zwanger voelde.
    Door de medicijnen ben ik niet meer zo misselijk. In het begin van de week moest ik nog snachts veel na de wc en nu slaap ik de nacht door en hoef ik pas rond 9 uur naar de wc.
    Ook word ik magerder boven me navel! onder me navel wel meer een bol zeg maar.
    Wel zijn me borsten nog gevoelig.

Hadden jullie dit ook? Het maakt me best onzeker, want de laatste echo had ik met 11 wk 6 dg en toen was alles nog goed. En ik heb geen angelsound dus kan niet ff snel het hartje gaat luisteren.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo roos
    ik heb dat in het begin ook gehad, was erg misselijk in het begin hoefde niet veel te plassen.
    Maar na 12/13 weken was ik ineens niet meer misselijk ik had ook nog geen buikje enzo en merkte niet meer zo dat ik zwanger was. Ik had mijn echo met 11 wkn 5 dgn geloof ik .
    Maar je moet je geen zorgen maken en dat je mager wordt boven je navel is ook niet zo erg want je baarmoeder komt daar nog lang niet. Die zit nu nog rond je schaambot hij komt pas veeel later boven je navel uit.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja hoor, had ik ook. ik ging me pas zwanger voelen met een weekje of 16 en was tot die tijd steeds stomverbaasd als ik het hartje hoorde bij de vlos.

ik zou zeggen geniet ervan haha, want ik begin het nu met 26 weken toch langzaam wel pittig te vinden ;)

4. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    ik heb me ook de eerste maanden serieus 'zwanger' gevoeld, slechte eetlust, misselijk( soms tot overgeven toe) heel pijnlijke borsten enzo maar na een week of 13-14 zwanger te zijn begon da veel te beteren mer das normaal, ge begint u dan ook veel beter te voelen en ge kunt ook wa meer genieten van de zwangerschap, de eerste maanden zag ik er blijkbaar ook erg bleek uit maar krijg nu complimten dak bloos en er goed uitzie :D
    ik had ook rond de 13 weken beetje bolling onder de navel maar komt nu langzaam hoger te zitten , dus heel normaal!!
    dus geen zorgen maken, en lekker genieten!! :D

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik vergat zelfs af en toen dat ik zwanger was ik schaam me er nu wel voor maar ik had echt totaal geen kwaaltjes.
    op een gegeven moment was het zo erg dat ik me auto ging wassen (een kleine jeep) en op t dak was geklommen om die ook schoon te maken en dat de buurvrouw naar me toe kwam om te vragen of ik wel helemaal goed bij me hoofd was om zwanger bovenop een natte auto te klimmen (zij omschreef t iets vriendelijker). Maar toen me buik begon te groeien heb ik gelukkig niet meer gehad dat ik t vergat.
    Ik denk/ hoop dat t heel normaal is dat je je op een gegeven moment even niet meer zwanger voelt , hoe kan t ook anders als je je goed voelt en je voelt je kleintje nog niet en je hebt nog niet echt een buik dan "vergeet" je t makkelijk voor ffies.
    komt vast goed en als je straks de kleine voelt voel je je echt weer op en top zwanger!

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik voel me pas sinds 2/3 weken echt een beetje meer zwanger. Die buik kan je nog vrij lang verstoppen en nu begint ook echt het voorbereiden op de bevalling en de baby. Ik werd ook zo rond de 14/16 weken steeds magerder op andere plekken en dat buikje bleef maar uit. Blijkbaar had mijn lichaam meer nodig dan ik hem voorschotelde.

Uiteindelijk ontkom je er niet aan en zul je je op en top zwanger gaan voelen! Geniet er maar van dat je even in een kwaalvrije periode zit!!

Deel Deze Pagina