niet goed doorbakken biefstuk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sabineramp, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabineramp

17 feb 2008
    46
    0
    0
    kudelstaart
    Beste verloskundigen,

Ik heb toen ik op vakantie was op de laatste avond in een restaurant biefstuk gegeten die eigenlijk nog niet geheel doorbakken was, ondanks dat ik dit expleciet had gevraagt. De biefstuk was misschien iets meer als medium doorbakken, maar dus nog wel rood van binnen. Omdat we ruim een uur hebben moeten wachten (met een kind van bijna 2 jaar erbij) tot we ons eten hadden had ik er ook niet meer bij stil gestaan om te vragen of het nog wat beter gebakken kon worden, de trek en ook irritatie won het van het verstand op dat moment, haha!
    Nu ben ik dus ruim 35 weken zwanger en vraag me af in hoeverre dit kwaad heeft gekund, en of het kindje hier schade van heeft kunnen oplopen. En als het al kwaad heeft gekund op wat voor termijn kan je dit merken aan bijv symtomen enzo?
    Tot nu toe verloopt de zwangerschap erg goed en voel ik de kleine vollop bewegen, ook groeit ze goed en is mijn bloeddruk aan de lage kant,dus tot nu toe geen klagen gelukkig.

Alvast bedankt voor het antwoord.

groetjes sabine

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

de kans dat het besmet was en dat jij er ziek van bent geworden en dat vervolgens aan de baby hebt doorgegeven is echt minimaal klein. Geen zorgen dus!

Mirjam

Deel Deze Pagina