Beste mensen, Ik ben momenteel ruim 34 weken zwanger en heb al van meerdere zaken zo'n blije doos ontvangen. Nu zitten er heel veel leuke spulletjes in maar ik kan het niet allemaal gebruiken. Weten jullie misschien iemand (of een stichting) die ik blij kan maken met deze spullen? Ik vind het zonde om het zo maar weg te gooien en ik maak er graag nog iemand blij mee!!
Ik weet inderdaad dat er wel zoiets is, misschien even via google zoeken want ik heb echt geen idee meer hoe het heet...
ik ken helaas niemand of stichting die dat kan gebruiken, wilde alleen even zeggen dat het een ontzettend lief gebaar is.
babyhope kun je bellen of ze er iets meekunnen. Die sturen kraampakketten naar 3de wereldlanden misschien zijn ze hier ook blij mee! Even google op babyhope
heb op hyves iets gelezen over Stichting Moederhulp, die gratis spullen proberen te regelen voor gezinnen met een krap budget. Misschien een idee? Via google zo te vinden..
Je hebt op hyves ook een hyve die spullen inzamelen voor arme mensen, denk dat ze daar erg blij mee zijn! Weet alleen de link niet meer haha, maar anders googlen op verzamelpunt breda, verzamelpunt wormerveer dan kom je er vanzelf