nu al..of toch niet..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door scheetjuh, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hey hallo
    ik weet het natuurlijk niet zeker, want ik weet begot niet wat ik moet voelen, maar denk nu al een paar keer dat ik ons klein frutske voel, beetje een kriebeltje voelde ik net, net alsof ik moet krabben op die plek omdat ik daht dat het jeukte, maar toen dacht ik nee dat kwam van binnen uit, en een andere keer voelde ik zo paar keer een lichte trilling weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar steeds als ik iets voel ( zo vaak voel ik nog niks ) dan is dat wel op de plek waar de kleine zit, maar kan dat nu al zo vroeg? of is het gewooon iets anders wat ik voel?

2. hiranthi

hiranthi Actief lid

14 jul 2009
    109
    0
    0
    Eigenaresse illutic WebDesign
    Volgens mij kan dat prima (van wat ik hier van anderen heb gelezen) :)

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ja klopt heb het weleens gelezen maar meestal pas bij een 2de zwangerschap dat je het al vroeg voelt...

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Het kan best hoor :D. Ik voelde de jongste al met 13 weken! heel vroeg. De oudste met 22 weken voor het eerst en de middelste met 18 weken.
    Over een paar weken weet je zeker of het je beebje was ;)

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Het kan zeker wel je kleine zijn ..
    Ik voelde de oudste al met 14-15 weken...de 2e met 11 weken en deze zwangerschap van ons 3e wondertje ook weer met 11 weken.
    Lekker van genieten!

6. De kans is groot dat het je kleine was.
    Ik voelde mijn beide kindjes rond de 15 weken

7. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik voelde mijn meisje ook al met 15 weken hoor en zij is m'n eerste kindje. Het is wel vroeg inderdaad, maar heerlijk toch! Lekker van genieten. :)

Liefs Huismus

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja hoor, dat is heel goed mogelijk! Ik voelde mijn dochterje ook al met 15 weken.. :D

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik begon met 16 weken wat te voelen en wist idd niet of het nou de baby was of niet. Achteraf weet ik dat dat het wel was, dus ws zeg je over een paar weken dat je nu idd de baby voelt.. Ik wist ook niet wat ik moest voelen (niemand nl met de eerste zwangerschap), ik vond het op een kloppend spiertje lijken.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je kan de baby zeker zo vroeg al voelen.. ik omschreef het gevoel in het begin altijd.. alsof er een belleblaasje aan de binnenkant loskwam en kapotging tegen de buikband..

Deel Deze Pagina