Hou maar in je gedachten dat voorwerk ook een nut heeft. Koop je nu niets voor natuurlijk maar toch. Meiden succes met de laatste dagen/weken.
pijn/uitstraling benen: been weeen? die bestaan en voelen ook zo alleen trekken die weer weg.... spannend! en veel succes allemaal!!! (ik moet nog ff...)
Bedankt Nynke! Snoetetoet! Geen idee of het beenweeen zijn, we zullen het vanzelf wel merken denk ik dan Goede zwangerschap! xo
Hier begon het op zondagavond met een flinke menstruatie-pijn. Ook constant, geen pauzes dus ik dacht nah dat is het dus niet. Maandagochtend om half 7 werd de pijn erger en kwamen er (erg korte) pauzes tussen. Wist niet zeker of dat wel echte weeën waren in het begin. Om 17.08 die dag werden we ouders Heel veel succes! Misschien is dit het al wel.
bij mij was het ook constant, de menstruatie-achtige pijn (waren zeker weeen!!) en ik had geen pauzes tussendoor, en dat 22 uur lang..toen kwam ze er eindelijk uit (ook niet vanzelf )))) Maar ja, kan idd ook langer duren he...you never never know...veel succes alvast iig...of is ie al geboren