Gebroken vliezen met 34 weken maar geen weeen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Linaatje, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linaatje

Linaatje Lid

22 okt 2010
    64
    0
    0
    Hallo dames,

Afgelopen vrijdag zijn me vliezen gebroken,heb echter sinds dat moment geen weeen of meer vruchtwater verloren.

Ben opgenomen in ziekenhuis en wordt nauwkeurig in de gaten gehouden.Vruchtwater wordt aangemaakt en ze zeiden dat ik nog wat heb.Nou vroeg ik me of iemand dit ook heeft meegemaakt en wanneer je uiteindelijk bent bevallen.

In het ziekenhuis willen ze afwachten tot 37 weken en dan gaan ze mij inleiden.

Hoop van jullie te horen.:)

2. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Hoi!

mijn vliezen braken bij 35 weken, heb toen een week lang weeën gehad maar waren steeds niet heftig genoeg volgens de ctg. we werden goed in de gaten gehouden ivm infectie gevaar. Toen bij 36 weken heb ik aangedrongen dat ze zouden voelen of ik ontsluiting had, toen bleek ik al 6cm te hebben en hebben ze de baby meteen gehaald dmv een keizersnede. Als dit niet was gebeurd had ik ook tot 37 weken in het ziekenhuis moeten liggen en dan zouden ze de baby halen ook dmv een keizersnede!

succes!!

groetjes

3. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Heb er geen ervaring mee. Maar wil je even succes wensen.

4. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Mijn vliezen braken met 25 weken en een week later ben ik bevallen. Maar ik heb toen ook verhalen gehoord van vrouwen die het met bedrust nog weken volhouden. Dus houd alles goed in de gaten, trek aan de bel als je ook maar denkt dat je weeën krijgt (ik neem aan dat je dagelijks aan de CTG gaat?), zodat ze eventueel nog kunnen remmen. Heel veel sterkte!!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

mag ik vragen waarom een keizersnede?

6. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    omdat ik een afwijking aan mijn baarmoeder heb, mijn zoontje lag in stuit. en ik al vier miskramen voor deze zwangerschap heb gehad. Ook had ik een grote kans dat mijn placenta vast zat ivm afwijking baarmoeder, dit was ook het geval placenta was bijna niet los te krijgen! Vandaar dat ik een keizersnede heb gehad.

Deel Deze Pagina