Hihihi vooral geen dingen doen die de bevalling op kunnen wekken he, voordeel is wel dat sex nu niet kan
Ik ben heel relaxt met van alles en nog wat maar in mijn 39e week zou ik het niet fijn vinden als manlief naar het buitenland gaat (behalve Duitsland / België, op rij afstand). Ik ben zelf van mijn eerste met 38 weken en 5 dagen bevallen... vandaar. Eerste bevallingen duren meestal echt wel vrij lang maar in 5 uur thuis zijn? mmmm... I doubt it. Ik woon naast Schiphol en ik denk dat ik het net zou halen... Bijvoorbeeld vanuit Londen naar een vliegveld (behalve City maar dat is wel erg duur vliegen) kost 1,5 uur. Dan moet je altijd wachten (het is tenslotte geen taxi die je neemt) kost 30-60 minuten. De vlucht is niet lang maar inclusief taxiën (Heathrow is het ergst) moet je toch echt 75 minuten rekenen en dan door de douane (30 minuten op z'n snelst) en dan nog thuis komen. In mijn geval met een taxi 20 minuten. 90 min 30 min 75 min 30 min 20 min 245 min = 4 uur en 5 minuten (en dan reken ik alles op z'n snelst... uitgaan van London) Alleen de garantie dat je vanaf City kunt vliegen geeft echt tijdswinst (City Hopper)
Hij is gister weer terug gekomen erg fijn, met een groot fles parfum en bloemen (van zijn werkgever) dus ik ben blij dat het allemaal goed is. hij hoeft nu gelukkig niet meer weg bedankt voor de reacties!!!
Super, is toch een hele geruststelling dat ie nou gewoon lekker in de buurt is! Succes met je bevalling binnenkort, en geniet van je kindje straks!
wat fijn dat ie weer terug is meid!! Zal je vast een hoop geruststelling geven!! Ga lekker nog even genieten met zn 2tjes, keertje uit eten, dagje op het strand (voor zover dat gaat natuurlijk ) Succes met de bevalling en dan heerlijk van je gezinnetje genieten !! Liefs sassie
Pfoe, wat fijn dat het goed is gegaan! Bij mij braken met 38 weken en 1 dag mijn vliezen Ik had manlief dus nooit laten gaan!