Bijna 39 weken..mensen die constant appen..

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miss199p, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss199p

Miss199p Lid

20 feb 2017
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben bijna 39 weken zwanger en ik irriteer me lichtelijk aan de mensen die de laatste weken constant (iedere dag, soms meerdere keren per dag) vragen hoe het gaat en of 'alles nog rustig is'. We hebben aan iedereen al aangegeven wanneer we iets van ons laten horen.. bij ouders, zus en broertje is dit bijvoorbeeld als we naar het ziekenhuis gaan (als we dus thuis al een tijdje weeën opgevangen hebben)
    En dan alsnog krijg ik iedere dag de vraag of er al wat begonnen is. Ik vind het echt vervelend, want als het wel begonnen is, zal ik het niet zeggen tot we naar het zh mogen.. het ergste is nog dat mn zus geïrriteerd raakt als ik aangeef wanneer we iets zullen laten weten wanneer we hebben afgesproken. Dit is toch onze keus? Ik vind dat mensen dit moeten respecteren. Mensen mogen best af en toe berichten sturen, dat is fijn, maar dit slaat inmiddels wel echt alles.. zijn er meer mensen die dit zo ervaren of ben ik de enige?.. als dat zo is, heb ik ieder geval even mijn hart kunnen luchten ;)

Groetjes

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Misschien nog 1 x duidelijk zeggen dat ze het echt wel horen als het zo ver is.

En als het niet helpt misschien die berichtjes gewoon negeren.

Snap je frustratie hoor. Zou ik zelf ook hebben denk ik.

3. Theedoek

Theedoek Actief lid

5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heeeeel herkenbaar
    Mensen reden stapvoets langs ons huis En had vanaf 39w rolgordijnen maar 30cm open en zelfs daardoor keken ze (door hun knieeen zakken en kijken)
    Dus t kan erger haha !!

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Och ja helaas herkenbaar...

Ik zou het idd nog 1x heel duidelijk zeggen en daarna gewoon niet meer reageren.
    Je bent duidelijk genoeg geweest en dat horen ze te respecteren.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Heel herkenbaar helaas
    En je familie boft al, want hier horen ze het pas als alles gebeurd is :D
    Ik ging er op een gegeven moment niet meer op in, reageerde niet gelijk
    Had mn tijdlijn op fb gesloten en mijn online status van whats app uitgezet

Helaas moeten we nu oppas regelen, maar had het het liefst gewoon stieken gedaan

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dit is heel heel erg:mad::eek:

Deel Deze Pagina