Is dit een slecht teken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rooommms, 25 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooommms

Rooommms Lid

8 jul 2023
    40
    2
    8
    Vrouw
    Hoihoiii dames,
    Ik ben eindelijk zwanger
    Alleen ik heb vanochtend een test gedaan en die was iets lichter dan gisteren.. ik heb gisteren om 2 uur getest en vandaag om half 10 kan het daardoor komen?
    heb al me testen toegevoegd

Bijgevoegde bestanden:

2. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Ik vind de testen er niet per se zo gek uitzien! Als ik naar de eerste foto kijk is de controle streep bij die van gisteren ook iets dikker en donkerder van kleur dus kan gewoon aan de test liggen.
    Weet je toevallig waar je in je cyclus zit? En het kan idd dat je een middag tester bent en dus je ochtend testen iets lichter zijn dan de testen die je in de middag doet. En het hormoon verdubbeld zich om de 2 a 3 dagen, dus met een paar uurtjes verschil kan je niet echt een oploop zien en het kan ook zijn dat je urine iets minder geconcentreerd was.. dus het kan aan veel verschillende factoren liggen. Ik zou voor nu pas over twee dagen testen! Hopelijk zie je dan een mooie oploop waardoor je niet aan gaat twijfelen.

3. Rooommms

Rooommms Lid

8 jul 2023
    40
    2
    8
    Vrouw
    ik heb een cyclus van 31 dagen en op dag 31 testen ik zwanger met een cleurblue test had 6 juli gemeenschap en 7 juli me eisprong .. ik denk dat ik ga stoppen met testen want maak mezelf een beetje gek haha en wacht af tot me echo over 2 weken

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.036
    2.839
    113
    Ik test in de middag/avond ook altijd duidelijker. Gewoon om de dag en op hetzelfde tijdstip testen, anders zegt het niks.

Dus nee geen slecht teken direct. Wel als hij blijft aflopen natuurlijk :)

5. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    De Kruidvat test is alleen lichter en als je goed kijkt de controlestreep ook. Dus zou mij niet direct zorgen maken dan.

Deel Deze Pagina