Hi meiden, zoals sommige van jullie weten gaat het al een poosje op en neer bij mij. Vanochtend weer een test gedaan. En nog steeds negatief. 7 maart was mijn NOD. Zit nu op 23 dagen na NOD en volgende week donderdag zou mijn volgende NOD moeten zijn. Blijkbaar sla ik een maand over of misschien wel 2. maar nu ben ik er klaar mee. ik heb me er bij neergelegd en ik ga me er niet meer mee bezig houden. Mijn emoties zijn op en ik wil er ook niet meer mee bezig zijn want het neemt mijn leven over. Ik durf bijna niks meer te doen omdat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Nou basta! ik ga lekker drankjes drinken, biefstuk eten en al die andere dingen die je niet mag als je zwanger bent. Het is klaar! mijn lijf werkt niet meer mee en dokters willen nog niets doen. Dan is het voor mij ook klaar. Sorry, maar dit moest ik ff kwijt!
Vind dit echt verdrietig om te lezen, het is ook niet niks. Soms kun je een cyclus overslaan, maar het lijkt me inderdaad ook erg frustrerend als je 23 dagen overtijd bent en nog steeds geen positieve test hebt. Probeer het inderdaad los te laten en misschien dat het in de toekomst nog gaat gebeuren. Neem even lekker de tijd voor jezelf/partner... Hoop dat je toch snel zwanger mag raken. Dikke diggi knuf
tsja weet je het is nu niet anders. Blijkbaar sla je idd een cyclus over en moet je afwachten tot je menstruatie.. Regelmatig gemeenschap hebben en eens per week een test doen en verder proberen niet te veel mee bezig te zijn. Ik heb bij alle 4 de zwangerschappen gegeten wat ik wilde tot eens paar dagen voor nod. Drinken doe ik zeer zelden dus daar hoef ik geen rekening mee te houden, je kindje leeft toch de eerste dagen/weken van t dooierzakje en krijgt niks mee van jouw voeding. Zodra je test positief is stoppen. Anders kon ik de afgelopen jaren helemaal niks...
Ik kan je gevoel heel goed volgen hoor meid.. Ik heb ook weleens een ronde gehad dat ik er helemaal doorheen zat en er klaar mee was. Mijn hoofd stond/staat helemaal in zwanger-wordt-modus en ik merkte dat ik er eigenlijk geen leuker persoon van werd. Ik kan je geen tips/adviezen geven... alleen volg je gevoel. jij bent de enige die kan beslissen wat goed voor je/jullie is. Digi-knuffel voor jou!
Tnx meiden! de diggi-knuffels doen me echt goed! de steun is echt hartverwarmend. Met mijn partner praat ik er wel over en hij steunt me ook. Hij zegt ook chill. komt van zelf en anders niet. Met vriendinnen praat ik er ook niet echt over omdat ik niet wil dat iedereen al weet dat we er mee bezig zijn. Geen zin in vragen. hier gaat het iig allemaal annoniem en ben echt blij met alle steun! zodra er wat veranderd laat ik het direct weten. Ik zou nu zelfs blij zijn om ongesteld te worden hahahahah en dat heb ik nou echt nooit!
Herkenbaar meid. Ik was er op n gegeven moment zelfs zo klaar mee (na 2 mnd nog steeds niet ongi) dat ik aan de ha vroeg of ik 'blind' met de pil kon beginnen. Even helemaal klaar met zwanger worden! Ik moest een zs test doen en dan kon ik dezelfde dag met de pil beginnen. Ware het niet dat die test knal positief was en ik 5 weken zwanger was!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Dit is echt waardeloos!
Kan het niet zijn dat je een hele late eisprong hebt gehad? Misschien door stress of een andere oorzaak. Mijn cyclus is ook heel wisselvallig. De laatste keer zat ik op 47 dagen. Blijkbaar een hele late eisprong gehad. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid.
Ik weet het niet.zou kunnen. Maar dan heb ik nu wel een hele lange cyclus. Dan in hij nu 55 dagen. Dat ik wel bizar lang....
Hoe rot het ook is, zo'n lange cyclus is mogelijk. Heb het een keer meegemaakt. Was overigens de enige keer dat ik echt zo'n lange cyclus had (op een uitschieter van 47 dagen na)