Bijna 4 jaar en nog niet zindelijk. Iemand tips?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MissyC, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Even benieuwd: kon jij dat makkelijk loslaten en was je niet bang voor de '4-jaar deadline' (school)? Ik zie het nu al voor me dat school elke dag belt: kom 'm maar halen'. Dat gaat mij veel vakantie uren kosten...

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hoe vaak plast ze in haar broek per dag? Als dat nl vaker is dan een keer of 8, dan is het lichamelijk volgens mij niet mogelijk om zindelijk te worden. Er is dan wellicht meer aan de hand, gezien haar blaas dan dus geen grote hoeveelheden aan kan.

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Mijn zoon was een week voor het naar school gaan zo goed als droog. Echt kopzorgen had ik. Elke vakantie probeerde ik het weer, maar ik bleef wassen en heb alles geprobeerd. Meneer gooide zelf zijn cadeautjes met stickervellen in de prullenbak, hoefde niet hij wou een luier.
    Ook maar losgelaten en bedacht dat hij dan maar gewoon een optrekluiet naar school aan moest. En een week voordat hij naar school ging deed hij het uit zichzelf.
    En ik ben echt nog weleens gebeld vanuit school, voor een ongelukje met poepen. En kreeg ook wel eens te horen dat hij de bosjes gebruikte als wc, maar na een maand of 3 op school geen problemen meer gehad.

4. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38

Ik weet het eigenlijk niet. Het is begonnen nadat ze haar plasdiploma op de peuterspeelzaal heeft gekregen. Geen bijzonder heden verder voor zover ik weet.

Ze heeft een pittig en temperamentvol karakter.

5. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Ik ga het eens bijhouden hoe vaak het is per dag.
    Gisteren en vandaag ging beter.

Deel Deze Pagina