bijna 4 jaar en poept weer in broek

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by MaaikeS, Jan 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    hoi meiden,

zoals het topic al zegt, ik heb een dochtertje van bijna 4 jaar, en sinds een paar dagen poept zij weer in haar broek.

Ze was zindelijk en het maakt niet uit of ik nu een pamper aan doe of niet, het is echt van de laatste dagen en er is niks gebeurt / verandert.

Heeft er iemand enig idee wat ik hiermee aan moet ?

Bedankt alvast!

2. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is haar poep nu wel normaal? Geen diarree? Niet 'te vast'?
    Ik zou het nog even aanzien. Gewoon een broekje aandoen (dus geen pamper!) en regelmatig naar het toilet laten gaan.

En als het langere tijd aanhoudt (dus nog niet meteen) zou ik het misschien eens proberen met beloningsstickers voor als het niet in haar broek is. Ik ken jouw dochtertje natuurlijk niet... sommige kindjes doen het ook gewoon even om aandacht te krijgen of zijn te druk bezig in hun spel en hebben geen 'tijd' om te gaan. Soms helpt het om eens goed boos te worden, maar bij sommigen is dat nu net geen goede oplossing en maakt dat de 'stress' errond groter.... Hangt een beetje af van haar karakter.

Ik hoop dat het probleem zich snel vanzelf oplost!

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    het is wel gewoon normaal, ze heeft vandaag ook weer geen pamper meer aan, en ze zegt ook dat ze nu naar de wc gaat als ze moet....maar ben benieuwd! Het kan idd te druk in het spel zijn, ze is met zoveel bezig misschien inderdaad gewoon vergeten!

We gaan het is even aankijken, bedankt voor je reactie :)

Share This Page