Bijna 4 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door elsie22, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Nog even en mijn zoontje word 4 jaar! Hij mag natuurlijk uitdelen op de peuterspeelzaal, maar wat? Ik ben zelf niet zo heel creatief is het met iets simpels zijn, heeft iemand een idee? Foto's?

2. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Ik had een zandbakschepje met een knijpfruitje en een vlaggetje gemaakt met daarop de tekst: ik wil niet opscheppen hoor, maar ik knijp er tussenuit. Ik ben 4 en ga naar de basisschool!!

Heb even geen foto bij de hand, maar op het kdv vonden ze het erg leuk.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
  4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb bij ikea van die vingerpoppetjes gekocht (10 in een zakje voor weinig) en doe die op een soepstengel met een klein snoepje ofsow erbij. Heb er nog niet echt over nagedacht maar die vingerpoppetjes vond ik zo leuk hahaha

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb, heel simpel, plakjes banaan en hele aardbeien in gesmolten chocola gedoopt en ze daarna door mijn oudste laten versieren met gekleurde hagelslag etc. Snel klaar, ziet er feestelijk uit, redelijk gezond en zowel de kinderen als de leidsters waren erg enthousiast. Hier zijn kadootjes, zakjes etc (gelukkig) niet toegestaan.

6. krummeltje

25 jul 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zakje knijpfruit met een foto eraan. Op de achterkant had ik geschreven: De schoolbel luidt, ik knijp er tussen uit.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik had een kabouterplop huisje voor de kindjes gevuld met druifjes en voor de juffen minnie mouse doosje met theezakjes en bonbonnetje erin. Zoon had het zelf uitgekozen.

8. Eiveo

Eiveo Niet meer actief

Kwam laatst deze tegen, gezonde patatjes, leuk en niet moeilijk te maken.

Bijgevoegde bestanden:

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik heb bananenbootjes gemaakt, met op het zeil een foto en de tekst: ik zeg jullie vaar-wel, want ik ga naar school!

Deel Deze Pagina