Ik heb al enkele topics geopend over het slapen van mijn zoontje. Eerst sliep hij overdag prima. Wakker wegleggen en soms even mopperen maar sliep binnen 5 min. De avonden zijn altijd drama geweest. Veel huilen. Hij viel vaak wel op mij in slaap. Dat is nu 2 weken ook niet meer mogelijk. We hebben er avonden en nachten bij dat hij alleen maar huilt en stil us voor even aan de borst. 2 avonden ben ik met hem in ons bed gaan liggen en daar in slaap gesust. Gisteravond is dat ook gelukt maar na 1 uur weer huilen huilen huilen. Sinds een week is het nu overdag ook drama. Veel huilen met naar bed gaan. Ik weet het even niet meer. Wie heeft er tips? I
Join the club, zou ik zeggen . http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/562982-een-fase-dochter-bijna-5-maanden-onrustig-s-nachts.html Tips heb ik helaas niet, want ik heb hetzelfde probleem ('s nachts). Ik hoop maar gewoon dat het een fase is en het snel overgaat, want ongeveer 75% van de nachten zijn zwaar bagger bij ons.
Hier nog van hetzelfde ... Zoontje sliep sinds zijn 11 weken door van 22u30 tot 5u30 en niet veel later zelfs tot 6u30. Sinds vorige week is hij echter 's nachts enorm onrustig én soms al om 5u daar voor zijn fles. Hij wordt volgende week 5 maanden. Hoop ook dat het een fase is want de slapeloze nachten kruipen me in mijn kleren...
Idd hier ook hetzelfde geval sinds 1 week zoiets. Ook nog buikgriep ertussendoor dus helemaal van de kaart.
Pffff lastig he. Ik snap er ook niets van. Vanavond maar in onze armen gewiegd en slapend in bed gelegd.
Yep zoontje sliep met 12 weken door en zo rond 20 weken niet meer en nu vaker niet dan wel en dan zijn het drama nachten. Ik hoor het vaak. Geen tips doorheen bikkelen en hopen dat ook deze fase overgaat! Ik heb me er maar bij neergelegd dat het eerste jaar een tropenjaar is.. Succes
Pff herkenbaar, hier vandaag 7 maanden oud en kan me niet herinneren dat ik een nacht doorgeslapen heb. Ze kon ook zelf niet in slaap vallen, dat is mn eigen schuld geweest want ik liep er net zolang mee tot ze sliep. Dat ben ik sinds een paar dagen aan het afleren, ik leg ze na de fles wakker in bed en blijf er wel bij maar haal ze er niet meer uit. Of ze moet overstuur zijn dan haal ik ze er wel uit maar zodra ze weer rustig is, terug in bed. Eerste avond duurde 3 kwartier en vanavond maar 10 minuutjes. Ook werd ze best lang nog wakker en had ze honger, ook dat ben ik aan het afbouwen naar steeds minder in de fles en dat gaat gelijk ook aardig goed. Nu is mijn dochtertje natuurlijk 2 maanden ouder maar hier moest ik het zelf aanpakken anders kwam het nooit goed.