elke nacht zelfde tijdstip...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jackybeumer, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackybeumer

jackybeumer Nieuw lid

21 feb 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Lees al even mee hier en daar nu ook maar eens geregistreerd en heb meteen een probleem!

Onze dochter van nu 3,5 maand krijgt al tijdje geen nachtvoeding meer en het doorslapen ging echt goed, namelijk van 23 tot half 7 meestal.

Nu sinds twee weken ongeveer wordt ze elke nacht wakker rond de klok van 4 uur, nou ja wakker, ze begint te huilen en als we naar d'r toe gaan heeft ze nog d'r ogen dicht. Wel laat ze vaak best harde scheetjes dan. We geven altijd maar d'r speen en dan gaat het meestal 1 a 2 uur goed en soms tot de ochtend.

Het breekt ons echt op, iemand enig idee wat het kan zijn? Volgens het CB is ze uitgeslapen dan, maar goed, zodra ze de speen krijgt slaapt ze weer.

Groetjes,
    mama van Jacky

2. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Hoi

Ik weet niet of ik het antwoord op je vraag heb, maar onze zoon heeft hier ook veel last van (gehad). Elke nacht rond dezelfde tijd wordt hij een beetje wakker en laat hij windjes, al moet ik zeggen dat het de laatste drie nachten ineens veel beter gaat. Ook bij ons is het snel goed met een speentje. Ons mannetje heeft dit vanaf zijn geboorte gehad (we gebruiken nu ook de Omneo voeding). Ik schrijf het zelf toe aan buikkrampjes en zuigbehoefte, maar dit is puur gevoel. Ik hoop voor jullie dat het snel over is, want het breekt je inderdaad op. Hoe vaak moeten jullie er gemiddeld uit? Bij ons gemiddeld 6 keer (nu dus minder).

Groetjes mixedbeeb

3. jackybeumer

jackybeumer Nieuw lid

21 feb 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend he, wij moeten meestal 2x per nacht valt dus mee vergeleken met jullie.

Wij gebruiken Friso standaard, volgens het CB zijn het gen krampjes omat ze die dan gelijk na de fles moeten krijgen en niet zoveel uur later. Ze krijgt meestal rond half 11 de fles.

Wat het ook is, hopelijk gaat het snel over. Maar zuigbehoefte heeft ze zeker wel ja, zo lastig dat ze zelf nog niet bij d'r duimpje kan

Deel Deze Pagina