Waterpokken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door januari2010, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Onze dochter heeft sinds vrijdag koorts en zaterdag kreeg ze op haar buik en benen en armpjes rode vlekken. We zijn naar de Ha geweest en die heeft eigenlijk weinig over de vlekjes gezegd. Hij zei dat ze misschien een virus had met deze vlekjes als symptoom. Ze was nog vrij levendig dus we mochten weer naar huis.
    De plekjes waren zondagmorgen al een heel stuk verdwenen maar sinds vanmorgen zitten haar benen en buik weer onder. Het lijken net flinke muggen bulten. Als je met je hand erover gaat dan voel je ook echt bultjes, het zijn dus geen vlekken.
    Vanavond zei een vriendin dat ze bijna zeker was dat dit waterpokken zijn maar ik heb geen idee en ging er vanuit dat het geen waterpokken zijn omdat de dokter dit anders wel gezegd zou hebben....

Iemand enig idee? Klinkt dit als waterpokken? Ik heb wel een foto op mijn telefoon maar ik heb geen idee hoe ik die hier krijg!

Bedankt voor de reacties

2. Storm

Storm Niet meer actief

Tja, het zou natuurlijk altijd kunnen. Mijn zoontjes hebben allebei de waterpokken gehad en dat begon met hier en daar een plekje. Leek eerst ook op een vlekje maar zat toch al vrij snel een blaasje op. In ieder geval binnen 2 dagen.
    Goed in de gaten houden en als je kleintje ziek blijft en de vlekjes blijven, gewoon de ha nog een keer bellen. Laat hem dan maar even kijken. Ik heb verder geen ervaring met vlekjes.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het begint met: met vocht gevulde blaasjes. Later worden dat korstjes. Baby hangerig en ziekjes, soms verhoging of koorts. Bij apotheek kun je lotion kopen die de jeuk vermindert.
    Google anders op afbeeldingen waterpokken, dan zie je het zo.
    Mijn dochter heeft het ook net gehad.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Klinkt als wat mijn dochter had, 2 weken terug. Volgens de kinderarts een virus. Toen de bultjes weg waren werd ze verkouden/grieperig. Ik dacht ook aa.n de waterpokken, of de 6e ziekte.. Maar dat was het dus niet. Ze had er ook geen jeuk van.

Deel Deze Pagina