Bijna 4 maanden en opeens niet slapen? Niet moe?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renee85, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    Beste dames,
    Mijn zoontje van 15,5 week wil opeens overdag niet meer slapen. Hij blijft jengelen terwijl het zo goed ging. Hij slaapt 's nachts van 19.00-7.00 met voedingen tussendoor. Zou hij gewoon minder behoefte aan slaap krijgen? Wat denken jullie?

2. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje slaapt ineens ook een stuk minder overdag. Ik leg dr evengoed geregeld in bed en vaak valt ze alsnog in slaap.

3. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

7 mrt 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde probleem. 's nachts gaat (meestal) wel goed maar overdag krijg ik d'r moeilijk in slaap. Als ze dan slaapt is dat voor 45 minuten en dan wordt ze weer wakker maar volgens mij is ze dan nog wel moe. Verder slapen lukt dan niet. Eigenlijk weet ik ook niet wat ik dan het beste kan doen. Laten liggen en troosten tot ze weer in slaap valt? (kan ooit wel langer dan een half uur duren) of haal ik haar uit bed met als gevolg dat ze oververmoeid raakt en daarna nog meer moeite heeft met in slaap komen? Als iemand tis heeft dan hoor ik het graag

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoe laat leg je hem 's ochtends weer op bed? Misschien houd je hem te lang wakker 's ochtends, waardoor hij niet meer goed in slaap kan komen.

Deel Deze Pagina