31 wk zwanger & 'menstruatiepijn'...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rozanna, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    sinds een paar dagen (vanaf het moment dat ik 31 weken zwanger ben) heb ik zo af en toe het gevoel alsof ik ongesteld moet worden; een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik en bovenbenen. Duurt steeds maar kort en heb er verder ook geen last van! Geen harde buiken daarbij of kramp.
    De kleine ligt nog heerlijk met het koppie naar boven en beentjes naar beneden! ;)
    Wie herkent dit gevoel en kan mij vertellen waar dit mee te maken heeft?? Ik maak me er vooralsnog geen zorgen om, maar 't is iets dat me wel opvalt en ik ben benieuwd waar het mee te maken heeft!

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Lijkt me het groeien van je baarmoeder :)
    Misschien wat voorweeen..

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Bij mij betekende het dat de baby aan t indalen was.
    het kan zijn dat ze bij jou ook al gedraaid is.

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Bij mij was het gewoon het groeien, gaat met deze termijn gewoon heel hard. Als je er wel krampen of harde buiken bij hebt zou ik wel even de vk bellen, gewoon om even te overleggen.

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik voel psies t zelfde als jij maar ik heb dr druk op mn blaas bij..kleine is ook behoorlijk actief..heb gelezen dat dit te maken kan hebben met indalingsweeen. .

6. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja Lieke, ik heb ook meer last van mijn blaas... 'k blijf lopen naar de wc terwijl ik net geweest ben. Heeft er dus mogelijk ook mee te maken... verder de hele avond al een flink gespannen buik, lukt me niet om te ontspannen. Nou ja, eerst maar eens een nachtje slapen (voor zover dat tegenwoordig lukt) dan kijken we morgen wel weer verder. Donderdag weer naar het ZH voor controle, dus mocht ik twijfels hebben kan ik het daar nog even op tafel leggen...

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ja ik ook..is gewoon gevoelig alsof ie er tegenaan ligt te duwen zo voelt t..denk dat mn manneke gedraaid is inmiddels maar ze kunnen nog steeds alle kanten op..ik heb maandag controle dus ga het wel even vragen wat t psies kan zijn. Kleine is ook behoorlijk actief. .voel m goed draaien dus denk dat t ook de groei kan zijn misschien. .

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dit topic! Ik herken het wel, kleine draait nog alle kanten op en heb t idee dat mn baarmoeder nog verder rekt en soms doet t draaien gewoon pijn en komt daar t pijnlijke gevoel vandaan.

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ja indd draaien is hier soms ook pijnlijk. .denk dat t ook ijdd indd met t oprekken van de bm te maken kan hebben.

Deel Deze Pagina