bijna 4 maanden, om de 5 uur de fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Sandhya, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    je leest het al, onze kleine krijgt 200 cc om de 5 uur. eerder vraagt hij er niet om..soms vraagt hij er wel eerder om en dan krijgt hij gewoon zn flesje.
    Op het kdv vonden ze dit erg ver uit elkaar..ik heb hem nooiut gedwongen dat hij om de 5 uur wilt drinken..ik voed op verzoek en hij heeft het zelf zo voor elkaar gekregen.

2. Niet meer actief

Het lijkt mij ook te ver uit elkaar.
    Mijn zoon is net 3 maanden en krijgt nu om de 4 uur 180cc .

Maar hoevaak en hoeveel je geeft word voornamelijk bepaalt door het gewicht van je kleine..

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    hij is nu ong 7 kilo en krijgt 5 x p/d de fles en een groentehapje sinds een paar dagen

4. Niet meer actief

Dan denk ik dat een fles om de 5 uur wel moet kunnen... zeker als hij er niet vaker om vraagt!
    Gewoon je eigen instinct volgen hoor!

Mommy knows best!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    even nieuwsgierig, om wat voor tijden kom je s avonds / snachts dan ongeveer uit ?

En 4, 4,5 of 5 uur, ach dat kan nog wel denk ik. Maar langer zou het bij mij niet moeten worden, want dan zou ik toch een flesje aanbieden. Wij voeden ook op verzoek, maar wel binnen bepaalde grenzen.

6. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    f denken..ik voed ook op verzoek maar kom toch wel een beetje op dezelfde tijden uit.

7:45
    10:45 en groentehap
    15:45
    tussen 7:45 en 8:45
    en dan rond 3 a 4 uur in de nacht

vind het zo zielig om het rond 12 in de nacht uur wakker te maken en hij valt daarna meteen in slaap. de fles na de ochtendfles komt hij dan wel eerder.

Deel Deze Pagina