Mijn zoontje is net gevallen met zijn hoofd op de grond. Natuurlijk niet gezien omdat ik even in de keuken was. Nu zit er aan de binnenkant een scheurtje van ongeveer een centimeter. Zou ik hier mee naar de huisarts moeten?
Bloed het heel erg? Als het blijft bloeden, terwijl je er alles aan gedaan hebt, zou ik langs gaan idd.
@PBV het bloed niet meer. Maak me alleen een beetje zorgen om de grote. Maar had al overal gelezen op internet dat het aan de binnenkant vanzelf geneest. Weer een beetje overbezorgd
Ok gelukkig is het bloeden gestopt. Als het echt diep is, stopt het bloeden namelijk niet snel. Met dit soort dingen kan je beter (over)bezorgd zijn. Als je het niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen. Beter het zekere dan het onzekere nemen.
Aan de binnenkant kunnen ze er toch weinig aan doen.. Mijn zoontje is eens gevallen en toen had hij zijn tand letterlijk door zijn lip. Echt een gat dus net onder zijn lip van ongeveer een halve centimeter. Binnenkant een wond van een cm. Bloedde eerst als een rund. Op de eerste hulp hebben ze de buitenkant gelijmd en een pleistertje erop. Binnenkant niks. Uurtje later heeft hij heerlijk spaghetti gegeten...het heelt echt supersnel in de mond.
Aan de binnenkant van je mond doen ze er vaak weinig aan inderdaad, tenzij het niet stopt met bloeden. Ik heb als kind twee keer een flinke wond in mijn mond gehad (veel groter dan een cm ) en beide keren deden ze er niets aan en is het vanzelf goed gekomen (ene keer dezelfde dag, andere keer duurde het even, maar dat was ook echt een gat...wordt nog eng als ik daaraan denk ). Wel even in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken ed natuurlijk.