de draad kwijt

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door alecia, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hoi hoi.

Ik ben de draad nu helemaal kwijt.
    mijn vriend en ik hebben 6 weken voor het laatst .... je weet wel.
    Klinkt heel erg lang maar is een reden voor.
    Ik bloed nu continu al voor 4 weken lang.
    Nu sinds gisteravond veel slijmverlies , geen bloed meer , maar continu en dat al een dag of 5 , buikpijn , als in ongi krampen.
    Als ik in bad ga , wordt het minder dan kan ik weer een paar uur vooruit maar wordt nu gek van me zelf.
    Als ik om half 6 savonds warm eet , heb ik tegen 8 uur alweer honger :O
    Ik heb als ik de trap oploop , dat ik loop te puffen na lucht.
    We hebben niet eens een grote trap geloof 15 treden.
    Was ook bij de huisarts geweest van de week , gelukkig nu een andere , die had bloeddruk gemeten , was een beetje aan hoge kant , maar goed woon net op me zelf met me vriend dus net verhuizing gehad en ja, best wel stressen erom.
    Volgens de huisarts moet ik me niet al te veel zorgen maken , slik nu wel andere vitamine pillen voor de zekerheid. Ze dacht dat ik vitamine gebrek had en daarom zo moe was ook.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
    In de 4 weken dat ik gebloed heb , heb ik wel tussendagen gehad dat ik niet vloeide.
    vorige week 3 dagen niet gevloeid , en 2 weken geleden 5 dagen niet.
    Dus me lichaam heeft best wel last van een opdonder.
    En continu plassen.
    Voor de rest op de moeheid , plassen , buikpijn , en stemmingswisselen nergens last van.

Heb ook afgesproken met de huisarts als het binnen 2 weken neit minder wordt dat , ik dan even weer moet komen , zodat ze een afspraak kan maken bij de gynacoloog.

Maar kent iemand dit ? of weet iemand hier iets over?

test heb ik nog niet gedaan , volgens de huisarts was het verstandig daar nog even mee te wachten om teleurstelling te voorkomen.

Groetjes alecia

2. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Jeetje wat vervelend meid...
    Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn..
    Maar al ga je uit van je laaste echte ongi kan je toch wel een testje doen?
    Sommige verliezen wel bloed als ze zwanger zijn..
    Is je bloed verlies dat hevig?Of niet zo veel?
    Liefs

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Misschien heeft je lichaam een beetje moeite met de ongesteldheid regelen of heb je normaal een goede cyclus?
    Ik ben ooit 4 weken achter elkaar ongesteld geweest ( ik was toen 16). Mijn lichaam kon mijn ongesteldheid niet regelen. Mijn cylcus was heel onregelmatig, soms om de week soms om de 2 weken en soms zat er ook wel 6 weken tussen. Heel vervelend dus.
    Ben toen ook naar de gynacoloog geweest, maar daar is niets 'raars' gevonden, mijn lichaam had gewoon moeite met alles te regelen. Mn bloedverlies is toen gestopt met medicatie.

Hoop voor je dat het weer gaat stoppen.

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik bloed momenteel niet meer , wel slijmverlies , het was eerst vrij heftig , maar werd het ook te vroeg , had normaal tussen de 25 en 27 maart ongi moeten worden , mijn lichaam regelt het redelijke goed , niet op de dag nauwkeurig normaal geproken , houd daar ook rekening mee, soms duurt normaal bij mij 4 dagen soms 3 of 6 dus dat was ook vrij normaal.
    De laatste week bloede ik elke keer een kwart tampon vol , dat is dan van bijna een 24 uur.
    Dit is me eerste morgen zonder buikpijn , ben alleen wel misselijk, buikpijn zat gisteravond aan de rechterkant , enoverdag in het midden bij de baarmoeder.

Ik heb inmiddels afgesproken met de huisarts dat als dit over een dag of 4 niet over is , ik mag bloedprikken.

groetjes alecia

Deel Deze Pagina