Kun je me alsjeblieft helpen? Mijn dochter is 3 maanden oud en afgelopen 2 dagen had ik het gevoel al dat ze niet genoeg bv meer kreeg... vandaag is het erg duidelijk. na 1.5 uur heeft ze echt al heel veel honger en mijn borsten voelen ook niet meer vol. Maar mijn dochter heeft nutrilon geweigerd, nu ook de friso... wat moet ik doen???? Ze heeft honger en ik weet het even niet meer....
Als het hiervoor steeds gewoon goed is gegaan (goed geplast, gepoept, gegroeid en tevreden) zou ik zeggen: leg gewoon vaak aan, ze trekt dan zelf je productie op peil (wordt je misschien ongesteld??). Het is normaal dat je borsten niet meer vol voelen in deze periode: lijkt net of er niets meer in zit, maar is dus niet zo!
Nee, nog niet ongesteld voor zover ik nu zie Maar als ze na 3 keer proberen te voeden steeds weer honger heeft? En met kolven ook echt super weinig resultaat, ondanks ontspannen zitten, er de tijd voor nemen etc...
Wat bedoel je met 3x proberen te voeden? In je eerste vraag schreef je dat ze na 1 1/2 uur weer wilde drinken. Als je echt twijfelt over je productie kan je eens bellen met een LK of vrijwilliger van VBN of LLL. Deze kan je allemaal ook in de avond bellen (dus nu )