Lust de fles minder?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door bridget078, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Meiden ik zit met een dilemma, sorry alvast voor het lange verhaal.
    Heb een mannetje van bijna 11wkn en zit op 4 flessen van 180 en weegt 6,5 kilo. Ik gebruik Omneo 1 voor het spugen en de lichte darmkrampjes.

Nu ik op 4 flessen zit gaat het allemaal steeds moeizamer met drinken, hij zit er echt vieze gezichten bij te trekken, hij dronk gister met 4 flessen krap 650ml.
    Contact gehad met het cb ( hij slaapt er wel opdoor van 22uur tot 7uur en is helder en vrolijk!! ) zei vertelde dat het kon dat hij de melk niet meer lekkerder vond en adviseerde over te stappen op Friso standaard. Nou vond ik dat iets te enthousiast en ben het eerst gaan mengen met de frio comfort ook voor tegen spugen en darmkrampen, hij dronk de fles weer helemaal op en was helemaal blij. ( ik ook!! ) Maar na anderhalf uur, spoot het er in een boog uit, meneer nog steeds lachen, ik iets minder.....
    Die fles was met 3 om 3 schepjes, heb zojuist weer een fles gegeven en toch maar de schepjes veranderd naar 2 standaard naar 4 comfort. Meneer verslikt zich en de halve fles vliegt erweer uit!!

Moet ik hier wel mee door gaan....weet dat je iets wel de kans moet geven maar als hij alles eruit gooit kan ik beter terug gaan naar de omneo en blijft het wel binnen, of moet ik omneo mengen met frio standaard ( heb ik trouwens net ook al aangeboden nadat alles eruit kwam en daar dronk hij een beetje van.... )
    Wil niet dat hij uitdroogt.

Help wat moet ik doen??

Thanks.

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Het lijkt erop dat je mannetje het niet meer lekker vindt. Overstappen op Friso comfort lijkt me dan het beste en niet de standaard. Kun je evt ipv 4 voedingen 5 voedingen geven, zodat het misschien wel erin blijft.
    Ik heb geen ervaring meet een spugend mannetje, maar misschien dat het beter gaat...
    Sterkte ermee en anders gewoon weer contact met CB!

3. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Zit net ook verder te "zoeken" op zwsp en daar hebben meer meiden er last mee met ongeveer 11/12 weken, misschien ook wel een sprongentje..( dat de beebs minder drinken )..misschien dat ik hem toch weer de normale omneo ga geven en het anders nog even aan kijk.
    Vind het nu ook zo sneu als hij de hele fles eruit gooit, lijkt me ook niet de bedoeling.

Alvast bedankt voor het meedenken.

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik zou of de omneo blijven geven, of kiezen voor alleen comfort. en niet blijven wisselen, dat is niet goed voor de darmpjes. Mijn zoontje vond Nurtilon ook niet lekker, en omneo daar kreeg hij last van. Ik ben toen de friso comfort gaan geven en dat ging goed.

5. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    de straks 19uur fles gegeven weer met alleen omneo en dat kwam er ook gelijk weer uit....ga hier maar eventjes mee verder...hou jullie op de hoogte.

Bedankt voor meedenken.

6. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Wederom fles van 21uur met 90ml gelijk er weer uit...pffffffffffff

HIj is nog wel steeds aan het lachen en geluidjes aan het maken.

Iemand nog tips??

Zal dat echt door de 2 andere flessen zijn van Friso??

7. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    We zijn er achter..............

Tis een buikgriep, man lief houdt ook niks binnen, schoonouders liggen ziek op bed, schoonzus en zwager en kids......niemand houdt wat binnen.

Kon het me al haast niet voorstellen dat het aan de friso zou liggen, maar blijf toch maar door gaan met het oude vertrouwde Omneo!!

Bedankt voor het meedenken.:p

Deel Deze Pagina