Hallo, Afgelopen maanden onregelmatige cyclus; 33-32-33-24-26-27-28 gehad. Ik voel elke maand mijn eisprong duidelijk.. Temp is voor de ei wisselend tussen 36.2 en 36.6. Na eisprong 37.0 en 37.4. Deze maand geen eisprong gevoeld (kan een keer lijkt mij) en temp zeer wisselend van 36.0 tot 37.1. laatste dagen 37.0. Zit nu op dag 28 van mijn cyclus.. Kan ik hieruit opmaken dat ik pas heel laat mijn eisprong heb gehad? Zwanger lijkt me niet i.v.m. wisselende temp. Ben wel regelmatig met vlagen misselijk sinds 1 week maar mijn lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden... Als ik op dag 35 nog niet menstrueer zou ik dan een test moeten doen of gewoon blijven afwachten? Groetjes Mayke
Ik zou gewoon even van je langste cyclus uitgaan. Ben je dan nog niet ongi, dan zou ik pas testen. Ik heb ook een onregelmatige cyclus, ik voel geen eisprong. Maar gebruik wel ovu testen. Ik temp niet dus daar kan ik niks over zeggen
@Troelaa; bedankt.. Ik denk idd dat ik dan het beste een test kan doen voor de zekerheid, om iets uit te sluiten... Ik gebruik geen ovu testen omdat ik normaal mijn eisprong gewoon voel.....
Heb je geen tempkaartje bij ff? Die berekend je eisprong aan de hand van je temperatuur. Dan weet je ook wanneer je ei is geweest. Voor nu zou ik inderdaad uitgaan van je langste cyclus en dan pas testen (al kan ik nooit wachten tot nod om te testen haha)
Ik heb geen tempkaartje. Normaal is min temp dus voor mijn eisprong tussen 36.2 en 36,7 en daarna gelijk 37 tot 37.2 doordat ik ook mijn eisprong voel klopt het precies. Behalve dus deze keer. Geen eisprong gevoeld en temp tot 1,5 week geleden zeer schommelend van 36 tot 37.2. Nu al wel een paar dagen constant.. Ik denk dus dat ik erg laat mijn eisprong heb gehad... Al hoop ik dat ik zwanger ben natuurlijk.. Mijn vriend wil wachten tot dag 36 met een test. Als het aan mij ligt nu al.......