Hoi allemaal, even een vraagje. Zit best wel in onzekerheid. Wij zitten nu alweer in ronde 7 voor ons eerste kindje. Ik heb een cyclus van 30 dagen. Vrijdag had ik ongesteld moeten worden en dit was niet het geval. Test gedaan, negatief. Zaterdag dacht ik ongesteld te zijn geworden maar het is minimaal (echt alleen met afvegen) klein beetje roze afscheiding en een paar minidruppels in inlegkruisje. Zondag zelfde verhaal. Menstruatie lijkt niet door te zetten! Nu heb ik nooit erg heftige menstruaties maar vanmorgen was er helemaal niets meer te zien en nu nog steeds niet! Ik raak er best wel van in de war. Houd mijn lichaam mij voor de gek of zou het toch raak kunnen zijn? Wie kan mij helpen met tips? durf haast geen test meer te doen. Zo bang dat het weer negatief is. Ik heb wel wat klachten maar dat heb ik iedere maand omdat ik gewoon graag zwanger wil raken denk ik. Dat zal wel tussen de oren zitten. Ik heb wel veel last van puistjes opeens! Groetjes, Talitha
Tja, een test kan toch als enige uitsluitsel geven. Dat de vorige test negatief was kan komen door te vroeg testen. Heb je wel eisprong gehad, dat je dat weet door bijv. temperatuurmeting? Anders kan het ook zijn dan je nu geen eisprong hebt gehad waardoor de menstruatie uitblijft/licht is.
Ja, dat is bij mij erg lastig. Ik let daar eigenlijk niet op door meting of ovulatietesten. Er is gezegd dat ik PCOS-Like heb. Mijn lichaam laat het lijken op PCO maar ik heb dit niet. (of in een zeer lichte vorm) omdat ik elke maand gewoon ongesteld ben vind ik dit toch wel een beetje vreemd. Ik ga inderdaad morgen nog maar een testje doen. Dan is de uitslag lijkt mij wel betrouwbaar toch? In ieder geval dan niet meer te vroeg?