Bijna 40 weken en de kleine is nog steeds niet ingedaald!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Melanne, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Wie heeft hier ervaring mee?:)

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier eentje.. Mijn vorige zwangerschap had ik met 41 nog geen ingedaald kindje. Kan ook geen kwaad, kan alsnog zo gebeuren:

Ik had met 41 's ochtends afspraak bij de VK, geen indaling, dus afspraak voor 41,3 gemaakt. De middag verder nergens last van, lekker gewinkeld, gegeten en heerlijk in slaap gevallen. Tot 3 uur.. Toen begon het langzaam op gang te komen, vanaf 6 uur goede weeen en om 12.30 een kindje in mijn armen.. Echt zo snel nog..

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zelf niet maar ik weet dat veel kindjes pas tijdens de bevalling indalen.
    Het enige is dat je niet meer mag rondlopen als je vliezen breken ivm mogelijk uitzakken van de navelstreng.
    Als het koppie beneden zit zou ik me niet teveel zorgen maken ;)

is het je eerste trouwens?

4. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje was ook niet ingedaald en is uiteindelijk pas tijdens de bevalling ingedaald. Mijn vliezen braken als eerste dus ik moest inderdaad plat maar dat ging prima. Verder geen complicaties gehad hoor! Er is op het laatst wel nog een echo gemaakt om te kijken of er geen oorzaak was waarom ze niet indaalde, dat werd niet gevonden. Bij mijn vriendin die drie weken eerder beviel was het kindje ook niet ingedaald, die bleek uiteindelijk de navelstreng drie keer om z'n nek te hebben waardoor hij de bevalling ter nauwernood heeft overleefd. Twee hele verschillende verhalen dus! Bij mij was het dus geen enkel probleem, bij haar wel.
    Succes!

5. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Ten eerste, bedankt voor jullie reacties!

Van dat laatste " navelstreng om nek" wordt ik een beetje huiverig. Bah wat eng. Ik loop bij gyneacoloog en krijg steeds een echo, neem aan dat ze dat dan kunnen zien toch. Ik moet dinsdag weer!

Dit is mijn tweede kindje, de eerste was vanaf 26 weken al ingedaald.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bij een tweede kindje komt het nog veel vaker voor, omdat er genoeg ruimte in de baarmoeder is..

Deel Deze Pagina