onrustige baby voor bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schumi, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schumi

schumi Actief lid

16 okt 2006
    105
    0
    0
    Hoi hoi
    Ik vraag me af of er meer mensen de ervaring hebben dat hun baby vlak voor de bevalling onrustig is.
    Bij mijn vorige bevalling was mijn zoontje al een aantal dagen erg onrustig in mijn buik. Veel schoppen, draaien en duwen. ( hij is geboren met 37 weken )
    Nu voel ik datzelfde weer. Kleintje is sinds 2 dagen weer erg onrustig dat het soms zelfs echt vervelend aanvoelt. Gister ook de hele avond aan een stuk door harde buiken gehad. ( ben bijna 37 weken)
    Kan dit een teken zijn dat de bevalling zich in enkele dagen zal aankondigen? Baby is al wel ingedaald.
    Voelden jullie het ook al dagen van te voren aankomen?

groetjes Schumi

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    De ene keer was Imre erg rustig dan weer veel bewegen.
    Heb de laatste twee dagen heel veel harde buiken gehad.

3. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb het vooral als ik in bed lig ,dan word mn baby heel erg actief,,,en heb ik veel pijn in mn liezen /kramp/flinke steken,,en heb al een dag of 4 menstruatie gevoelens

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Zondags was mijn meisje onwijs druk............maandags heeeeeel rustig en om 12 uur braken mijn vliezen ;)

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Aantal dagen van te voren was me kleine ventje idd heel erg bewegelijk schoppen en doen....dus het zou kunnen was bij mij wel het geval!

Liefs Bizzy

6. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Nou misschien geeft dat dan ook hoop voor mij, want de kleine hier is sinds zaterdag enorm druk!

7. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Nou misschien geeft dat dan ook hoop voor mij, want de kleine hier is sinds zaterdag enorm druk!

Ik zal duimen voor je 6 dagen overtijd is niet fijn (denk ik)
    Wens je een goede bevalling toe met veel kracht en ik lees wel wanneer je ventje geboren is hihi

liefs Bizzy

8. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Dank je ;) Ik moet morgen naar de verloskundige en dan gaat ze kijken of ze me kan strippen, dus dat is wel fijn!

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Bij mij was het juis andersom. De baby was altijd zeer druk aanwezig. Ik heb hem op woensdag echter helemaal niet gevoeld, dus s avonds ctg en echo gehad. Gelukkig was alles goed, maar hij was wel erg rustig. Donderdag weer ctg en echo als nacontrole, hij was nog steeds zo rustig. Ze gaven toen aan dat dit de beroemde stilte voor de storm zou kunnen zijn. Op vrijdag nog steeds rustig en op zaterdag ben ik bevallen...

10. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Heey pupke,

Grappig precies een week na mij!\

liefs bizzy

Deel Deze Pagina