Ja, heerlijk dat ik zo snel weer uit mijn bedje was. Ga er maar vanuit dat ik deze keer niet zoveel geluk heb, kan alleen maar tegenvallen dan!! Ik sta ook niet zo stil bij de bevalling, laat het gewoon weer op me afkomen. Het is toch zoals het is. Kleine uk is nu lekker druk in mijn buikje. krijg de hele tijd flinke porren haha!!! Hopelijk is ze de weg naar buiten aan het zoeken haha. Wel gezellig om samen naar het einde te kletsen, ben benieuwd wie hier als eerste met goed nieuws komt!!
Hey hey, ik meld me hier ook even aan, ben vandaag 39 weken en 1 dag zwanger en zit al wel de hele dag in de voorweeen maar doorzetten ho maar. Wij hebben al een zoontje van zes en deze uk vond het nodig wat langer op zicht te laten wachten dus vandaar het leeftijdsverschil. Van mij mag de kleine man wel komen, heb een tijdje gerommeld met veel te hoge bloeddruk en weinig leven en dat maakt je toch onzeker. Voor nu loopt het allemaal lekker, morgen weer controle dus ben benieuwd wat er dan weer op de meter staat haha. Leuk zo met zn allen naar het einde toe te kleppen. Groetjes Rieanne
Hai dames ik ben morgen 39 wk en heb. Het echt best wel gehad ! Hihi ... Ik loop al 2 wk met heftige voorweeen ben een deel van me slijmprop verloren maar nog niks verder ..? Hier ook dikke voeten en handen maar ja het is voor iets moois ik ben best zenuwachtig voor de bevalling aangezien het me eerste is weet ik totaal niet wat me staat te wachten .. Maar het is inderdaad wel leuk om met zen allen naar het einde toe te tellen hoop dat een van julie snel met leuk nieuws komt groetjes
Chai; ik doe er weinig/niks tegen. Weleens mijn voeten omhoog maar dat is het wel. Weet uit ervaring dat de enige echte remedie bevallen is. Foofer; ik zeg dat zo omdat ik wel in het ziekenhuis wil bevallen maar ik weet ook als mijn hoofd er niet naar staat ik net zo makkelijk hier blijf. Het loopt gewoon altijd anders dan je denkt/wilt en dus sta ik overal voor open. In principe dus ZH, maar loopt het anders is het ook ok. Heb hier ook geen moeite met bevallingsverhalen. De een beleeft pijn al anders dan de ander en dus kan je er niks over zeggen. De een is uitgeput na 8 uur weeën en moet hulp hebben van een pomp oid, en de ander perst na 20uur weeën een kind uit.... sja. Tuurlijk heb ik wel hoop dat bepaalde dingen anders zullen lopen dan de eerste keer. rieanne: lijkt me erg vervelend en vermoeiend die voorweeën, heb dat nog nooit gehad. Lig je er ook wakker van?
@Hopmarjanneke En? Wordt het toch inleiden? Of ben je intussen toch bevallen @DeelighT Eigenlijk wel slim om je andersom in te stellen. Het gebeurd toch vaak bij vrouwen die thuis willen bevallen dat ze toch naar het ziekenhuis moeten. @Rieanne Vannacht nog last gehad van de voorweeën of heb je lekker kunnen slapen? @bar20 Jeetje al 2 weken last van voorweeën, dat is toch ook geen pretje. En dan ook nog je slijmprop verloren. Ik zou dan elke dag wel in spanning zitten ondanks dat ze zeggen dat het dan alsnog een aantal weken kan duren. Het zijn toch tekenen he? Gisteravond waren m'n voeten zo enorm dik, het was gewoon niet normaal meer! Zou er een max aan zitten hoeveel vocht je mag vast houden? Vond het zo extreem dik. Nou ja, ik moet vanavond weer naar de verloskundige dan zal ik het eens vragen. Ben benieuwd of ze nog een inwendig onderzoek gaat doen aangezien ik elke avond en ochtend menstruatiepijn heb. Van mij mag ze, ben eigenlijk wel benieuwd of de bmm verweken is of dat er stiekem al 1 cm ontsluiting is Een mens mag hopen he Hoe gaat het met jullie verder? Fijne nacht gehad allemaal? Groetjes, Foofer
Hier een redelijke nacht gehad, af en toe wel even wakker, maar slaap redelijk snel weer verder. Zoontje is vandaag naar KDV dus lekker dagje voor mezelf. Beetje gerommel in mijn buik vanmorgen, maar zullen mijn darmen wel weer zijn. Leuk dat er steeds meer dames bijkomen!!
Hey meiden, hier vannacht redelijk geslapen en maar goed ook want vanochtend toen ik van school afkwam braken mn vliezen *doet vreugdedansje* Had echt geen voorgevoel dat het vandaag raak zou zijn, zei op het schoolplein nog dat ik bij de vk toch even ging informeren hoe lang ze me overtijd zouden willen laten lopen en nu weet ik gewoon dat uiterlijk vrijdag mijn kleine man geboren zal zijn. Begin nu pas met rustige weeen, heb me hele huis al gepoetst haha manlief verklaard me voor gek! Nu heb ik hem even voor de boodschappen gestuurd en ben zelf nog even van plan om een was weg te strijken en te draaien. Weet dat het soms wel eens wil helpen als je in beweging blijft dus dat we maar. Ik hou ook heel veel vocht vast in mijn benen een mammoet is er niks bij dus de verlos zei al jeetje is maar goed dat je begonnen bent want je houdt wel heel veel vast. Ik hou jullie op de hoogte en lees zo lang ik thuis ben lekker mee, moet wel in het ziekenhuis bevallen maar omdat het allemaal nog niet doorzet heb ik gekozen om nog even thuis te zijn. Groetjes Rieanne
@ Rieanne!!! Kijk daar zijn wij nou ook op aan het wachten!! Heel veel succes en ik hoop dat je je kleine wondertje snel in je armen mag houden!!
rieanne wat spannend zeg!! Supergaaf om live met de start van je bevalling mee te lezen hihi. Foofer, het lag aan het weer volgensmij hihi, die van mij waren ook nog niet zo dik geweest als gisteravond. Vandaag valt het weer mee. Sinds vandaag heb ik toch wel wat last van mijn bekken. Kan echt niet meer zo snel en veel lopen nu. Yvon, lekker he zon dag voor jezelf... mijn dochtertje gaat ook de vaste dagen hoor, alleen dan korter. Merk wel dat ik dan nog minder stil zit. Even dit, even dat je kent het wel.
Oohhhh Rieanne wat spannend!!!! Leuk dat er al zo snel een eerste is Heel veel succes en geniet ervan zodra de kleine op je buik wordt gelegd. Dat lijkt me zo'n super mooi moment! Ik had gehoopt dat het inderdaad voornamelijk aan het weer zou liggen, maar bij mij zijn m'n voeten en benen nog steeds hetzelfde Het is zelfs zo erg dat ik 3 kg ben aangekomen!! Daar schrok ik toch wel even van. @DeelighT oef last van je bekken is ook geen pretje. Lekker rustig aan doen!
Foofer, wow 3 kilo is wel fiks ja. Zo erg is het bij mij echt niet gelukkig.... (sorry). Wat doe jij zoal op een verlofdag? Mijn dag tot nu toe: 9.00 opstaan (normaal 8.00 hoor dochter sliep uit) 9.00-10.00 dochter en ik hebben ontbeten en aangekleed opgemaakt etc. 10.30-11.00 dochter eet een appel in de stoel en ik poets de vloer beneden 11.30- naar de huisarts voor ophalen uitslagen bloed dochter, dan met auto naar de apotheek voor medicijnen en doorgelopen naar de supermarkt voor een boodschapje. Toen terug naar huis, brood eten samen. 13.30 dochter op bed, ik met de beentjes omhoog lekker forummen en choco-eitjes eten Ben nu stiekem best moe, zou best een tukje kunnen doen
Vandaag was ik om 08:30 wakker. Even gegeten en uitgebreid gedouched (alles geschoren en gescrubt). Forum bijgelezen, weer wat gegeten, 3 schilderijtjes geverfd, miljoenenjacht gekeken en nu weer ZP bijlezen Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog niet in de middag heb geslapen. Iedereen zei van te voren tegen me dat ik helemaal op zou zijn en in de middag echt wel even zou slapen. Misschien heb ik iets te veel adrenaline Vermaak me ook best tot nu toe. Hier liggen er ook nog chocolade eitjes, veel te gevaarlijk Lekker dat je dochter wat heeft uitgeslapen. Dat extra uurtje kan toch veel doen
Mijn dag tot nu toe zeven uur uit bed gerold, kleine mannetje uit zn bed geplukt samen gegeten en toen aankleedstrijd *ik wil dat niet aan* en naar school op en neer. 8.40 vliezen spontaan gebroken.... even afgewacht manlief gebeld en de verloskundige en toen poetsdrang haha. Dus koelkast even uit en in geruimd, vaatwasser leeg, toiletten schoongemaakt, vloertje gedweild nog even stof afgenomen, was aangezet beestjes eten gegeven en oppas geregeld voor mijn zoontje. Verlos is langsgeweest kleintje doet het prima dus lekker doorbanjeren en net nog even manlief aan de boodschappen gestuurd. En nu word ik langzaamaan ongeduldig haha... bij mijn zoontje is het heel snel gegaan binnen 5 uurtjes en nu heb ik wel wat krampen maar nog niet heel erg heftig of pijnlijk. Ga nog ff de traktaties in elkaar zetten en dan maar weer afwachtend. Ben ik niet zo goed in.... ondertussen zpen en heel veel smsen met dinnetje hihi Hou jullie op de hoogte... enne vocht was bij mij wel een teken dat het door ging zetten... nu ook nog steeds een halve mammoet dus ik hou jullie in de gaten haha. liefs
Spannend hoor Rieanne, hopen dat het snel doorzet. Hier een rustig dagje. Zoontje 's ochtends 07.00 uur aangekleed, manlief heeft hem naar het KDV gebracht en ik ben tot 09.00 uur nog even terug in bed gedoken. Toen even stukje As the world turns gekeken en nog even in het dorp wezen shoppen, zomerbroekje, shirt en jas voor mijn zoontje gekocht. En voor mezelf nog een paar leuke slippers. Laat het zonnetje maar weer terugkomen. Toen was het ondertussen al bijn 11.30 en heb ik bij de buurvrouw nog even een kop thee gedronken. Toen thuis boterhammetje en lekker half uur in bad gelegen. Nu beetje op de bank hangen en op internet neuzen. Ga zo maar eens een boodschapje doen, want er moet toch iets te eten komen voor vanavond en dan mijn zoontje ophalen bij het KDV. Ik slaap normaal 's middags ook even als mijn zoontje thuis is en in bed ligt, maar nu hij er niet is ben ik meestal een beetje aan het rommelen in huis.
@Rieanne Oh wat zou ik ongeduldig worden als mijn vliezen zouden breken. Om een of andere reden ga ik er vanuit dat je dan meteen gaat bevallen haha. Zo te zien kun je makkelijk nog wel een aantal uren zonder weeën zitten. Ik zal voor je duimen dat het vanavond of vannacht dan toch maar gaat beginnen Aan de andere kant ook wel fijn dat je niet meteen weeën hebt. Kun je net die laatste dingen doen die je graag voor je bevalt af wil hebben. Ik ga even naar de verloskundige. Ben benieuwd of er nog iets nieuws gemeld wordt
Zozo dames jullie zijn ook nog aardig actief dus. Verder heb ik vanmidda eigenlijk niks gedaan. M'n pa kwam effe een bakkie doen, heb m'n dochter uit bed gehaald en wat gespeeld. Het water is hier afgesloten door werkzaamheden dus mijn man gaat uit z'n werk even 2 grote loempia's halen en mijn dochter krijgt een prakje van gister. Makkelijk! rieanne, oeh het zet nog niet echt erg door dus. Echt spannend joh, ik blijf volgen.
@ Foofer, hoe was het bij de VK? Alles goed En Rieanne? Al nieuws haha!!! Hoop dat het doorgezet heeft. @Deelight, ja zolang ik kan ga ik lekker door. Kan wel thuis gaan zitten wachten, maar dat schiet ook niet op. Lekker makkelijk, wij hier ook hier. Tim eet 's middags gezellig met alle kindjes warm op het KDV. Dus voor hem alleen een boterhammetje. Wij hebben lekker kopje soep gegeten en daarna sla met gerookte zalm en lekkere dressing en een afbakbroodje met kruidenboter. Dus hier ook niet al te moeilijk gedaan. Zo die kleine uk naar bed en dan maar weer lekker avondje op de bank en maar hopen dat het vannacht begint !!
Bij de VK was het allemaal goed. Even opletten dat ik geen hoofdpijn krijg vanwege het vele vocht vasthouden. Zal ook tot einde zwangerschap blijven, dacht eerst dat het door de warmte kwam. Ach ja, nog een paar daagjes volhouden . Raar om het nu nog maar over dagen te hebben ipv weken Ik ben heel benieuwd hoe het met Rieanne gaat, wie weet zijn de weeen nu wel begonnen. Ik hoop het voor haar! Wel leuk om zo de bevallingen van iedereen een beetje te volgen en de spanning te delen. @eten Wij hebben vanavond spaghettini gegeten. Hmm echt een van mijn favoriete gerechten Is ook lekker snel klaar.
Zo, mopje ligt op bed en mannetje is de keuken aan kant maken. Vriendin komt zo op visite en is wat lekkers halen nog . Vanavond laat of morgen kom ik dan weer hier even spieken. Ben reuze benieuwd. Als het lukt zal ik ook laten weten als het begint.
hey meiden, helaas nog geen babynieuws vanaf deze kant. Weet wel wanneer ik ongeveer zal kunnen posten want ik ben opgenomen in het ziekenhuis met een bloeddruk die hevig schommelt en hoofdpijn en duizeligheid en of dat nog niet genoeg is heb ik ook eiwitten in mijn urine dus tja beginnende zwangerschapsvergiftiging. Morgenochtend om half zeven word ik ingeleid en ze hebben al voorspeld dat het dan best hard zal kunnen gaan. Bij mijn zoontje ben ik ook ingeleid en die was er binnen vijf uurtjes terwijl er toen nog vliezen gebroken moesten worden. Het kan natuurlijk zijn dat het vannacht uit zichzelf doorzet maar ben er bang voor. Ach ja ik lig hier prima, en ik heb internet bij mijn bed dus wat wil je nog meer haha. Ik blijf jullie uiteraard volgen en misschien haalt iemand mij nog wel even op de valreep in haha. Lief om te lezen dat jullie zo meeleven!! Slaap lekker allemaal liefs