Bijna 40 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foofer, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    rieanne, wat naar van je bloeddruk enzo.... hopelijk krijg je er niet teveel last van. En ik hoop ook dat je nog een beetje kan slapen maar das meestal nogal lastig in een ziekenhuis (en met de spanning natuurlijk!)
    Heel erg veel succes morgen en dat het maar vlotjes mag verlopen!

2. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    @ Rieanne, heel veel succes. Ik ga je waarschijnlijk niet inhalen. Hier is alles nog rustig. Hoe is het bij de andere dames!
    Beetje kunnen slapen vannacht? Hier gelukkig weer een redelijke nacht gehad. Op de onderbrekingen voor een plasje na weer goed geslapen. Kleine uk was om 07.15 wakker en zitten nu lekker beneden aan de boterham. De dag is weer begonnen.

Lfs

3. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Raar idee dat Rieanne op dit moment aan het bevallen is :)
    Diep inademen en rustig uit Rieanne! ;) Zet hem op en uiteraard blijven wij je op de voet volgen.
    Ik zal in ieder geval niet degene zijn die je ingehaald heeft. Heb lekker geslapen. Vanochtend na het plassen wel om de zoveel minuten menstruatiepijn, daarna weer een uurtje geslapen en werd wakker met lage rugpijn en wat diarreekrampen? Het is nu weg en heb nog geen diarree, maar vind het wel raar. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het nu nog lang gaat duren.
    Mijn banner klopt trouwens niet, die loopt 2 dagen voor. De magische 40 weken grens heb ik dus nog niet bereikt ;)

Wat gaan we vandaag allemaal doen? Ik moet vandaag naar de kapper en nog wat kleine boodschapjes doen. Voor de rest weer rustig aan, beetje internetten en tv kijken.

4. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hier lekker rustig aan, vanmiddag controle bij de VK.
    Ben net even naar Van Asten Babysuperstore geweest, loopplankje halen voor onze kleine man voor achter de kinderwagen. Verder me maar ingehouden, want het heeft al genoeg gekost haha....
    Hier ook wat pijntjes down under, maar dat zal wel door het lopen komen. Zo even iets eten en dan vanmiddag even lekker op de bank liggen!!

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hee, nou ik ben 's avonds superactief en daardoor smorgens langer suf. Gelukkig slaapt mijn dochtertje nu ook veel uit.

Net bij de VK geweest, alles weer netjes. Bloeddruk steady als altijd op 100/60 en de baby ligt helemaal ingedaald nu. Ze hoeft er alleen nog maar uit te komen.

Ben benieuwd of de baby van rieanne er al is!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nope ik loop nog steeds..... In principe maandag 2-5 as starten met inleiding. Krijg eerst tabletjes, en dan maar zien wat die doen. INwendig onderzoek wees uit dat mn baarmoederhals wel was verkort en ik had een vingertopje "opening", maar frummel ligt nog altijd erg hoog.... Al met al niet echt gunstige tekenen om al as vrijdag de 29e te gaan inleiden.

Ben op zich wel blij dat het zich niet vandaag aanmeldt.... het is mijn vaders verjaardag :p

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Spannend Rianne, hoop dat je je wondertje inmiddels in je armen hebt liggen.

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hopmarjanneke, lijkt me ook niet leuk om ingeleid te worden?
    Hopelijk begint het toch nog spontaan....

9. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Zo lekker 2 uurtjes op bed gelegen en nu even naar de vk voor controle. Verder bij iedereen nog alles rustig??
    @ Hopmarjanneke, 2-5 dat is mijn uitgerekende datum. Hopelijk komt de kleine idd nog spontaan.

Tot straks maar weer.

10. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @Yvon Hoe was het bij de verloskundige?
    Ik ben nog niet bij van Asten geweest, blijkt wel een hele mooie grote winkel te zijn. Misschien na de geboorte maar eens een kijkje gaan nemen. Dan zullen er vast nog wel dingen naar voren komen die we uiteindelijk nodig blijken te hebben en anders verzin ik wel iets ;)

@Hopmarjanneke Positief blijven, je hebt nog 3 volle dagen dat het vanzelf kan beginnen en je bent al 40 weken. Ik weet niet meer of je het gezegd had, maar was je eerste ook overtijd?
    Ik zal in ieder geval voor je duimen dat het dit weekend gaat beginnen :)

Verder is het hier rustig verlopen vandaag. Wel wat meer voorweeen dan afgelopen dagen gehad en veel naar de wc kunnen gaan! Ze zeggen dat dat toch een goed teken is? Ik hoop het in ieder geval :D

Hoe zou het met Rieanne zijn, ben zo benieuwd! Hopelijk vind ze morgen ergens even de tijd om te posten :D Alhoewel ik het me heel goed kan voorstellen dat je daar niet als eerste aan denkt ;)

11. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey,

Alles was weer goed bij de VK. Bloeddruk weer oke, en heerlijk om dat mooie kloppende hartje weer te horen.
    Van Asten is een leuke winkel, maar heb me maar een beetje ingehouden.
    Spannend hoor Foofer die voorweeen, laten we hopen dat het vlug doorzet!!

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Yvon, fijn dat alles goed was!

Foofer, spannend hoor. Klinkt wel als voortekenen he.

Hier gaat het weer een pietsie beter. Gistermiddag superveel last van mijn maag. Krampen en overgeven.... blergh. Nu komt alles er van achter uit :)->sorry). Denk dat het van chinees eten komt van eergister.
    Kan in elk geval weer wat eten en drinken dus das fijn.

13. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey Deelight, hopelijk voel je je weer wat beter.
    Dit had ik 2 weken geleden, dan voel je je idd lekker beroerd.

Hier blijft het rustig. Verder ook geen plannen voor vandaag. Morgen even kijken met Koninginnedag, als ik me goed voel gaan we denk ik wel even in het dorp op terrasje zitten ofzo.

Hebben jullie nog plannen met Koninginnedag???

14. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hallo!

Alle tekenen die ik gisteren had zijn tot nu toe allemaal weg. Snap er niks van. We zullen maar wat langer geduld moeten hebben denk ik :)

Misschien een buikgriepje opgelopen DelighT? Gelukkig gaat het al snel weer wat beter met je.

Hier wordt in de buurt wat kraampjes opgesteld, maar aangezien het langere lopen echt niet meer gaat denk ik niet dat we morgen op pad zullen gaan :( Baal er wel van, zeker gezien het mooi weer gaat worden. Ach misschien lig ik morgen wel te bevallen ;)

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Yvon, wij gaan normaal altijd wel de stad in maar das nu te ver voor mij om te lopen. We hebben een wijk hier in de buurt die meestal ook wel een braderietje en wat leuks voor de kinderen heeft. Denk dat we daar gaan kijken.

Foofer, heh bah dat het dan weer afzakt he. Weet je nog niet waar je aan toe bent. Hebben jullie ook niet in de buurt een winkelcentrumpje ofzo waar je wat rond kan scharrelen? Of kan je echt bijna niet meer?

Voel me idd al wel wat beter, heb ook weer wat brood op en de pijn in mn maag wordt al een stuk minder. Wel nog veel maagzuur blergh.
    In de lagere buikregionen (lees: baby) is alles zo kalm als wat.

16. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hey lieve meiden,

ik ben gister binnen twee uurtjes bevallen van onze zoon Cas!!
    Hij had het even moeilijk tijdens de bevalling maar doet het nu heel goed!
    We zijn vanmiddag thuis gekomen en alles gaat tot nu toe prima.
    Hij krijgt naast de borst ook kunstvoeding en dat doet hij ook prima.

Hij weegt 3455 gram en is ongeveer 49 cm.
    Morgen als ik op de been ben post ik meer, ben benieuwd wie er volgt!!!
    liefs

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    rieanne, van harte gefeliciteerd joh!! Wat snel!!! Genieten nu he!!!:)

18. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Rieanne, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
    Leuke naam ook :)
    Super dat het zo snel is gegaan.
    Ik ben ook heel benieuwd wie de volgende gaat zijn :D

Geniet van je kraamtijd en we lezen de volgende berichten wel als je er aan toe bent.

19. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey wat leuk!! Rieanne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Cas!! Fijn dat het nu allemaal zo goed gaat.

We horen nog wel hoe het verder gaat als je weer een beetje op de been bent.
    Spannend wie zou de volgende zijn......

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Duitsland
    @Rieanne: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Cas, fijn dat je weer thuis bent en dat het met jullie goed gaat.

@Foofer: de oudste kwam spontaan met 40+3

Deel Deze Pagina