Bijna 40 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foofer, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    @bar20, kan er helaas niets over vertellen, hoop voor jou dat het voortekenen zijn!!

@ Deelight, hoe is het nu bij jou?? Hoop dat je snel met goed nieuws komt en dat je ook een snelle bevalling hebt!!

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey allemaal!

Eindelijk babynieuws vanaf hier!
    Afgelopen nacht is het doorgezet hoor. Vanaf 3.30 serieuze weeën om de 5-6 minuten. Naar het ziekenhuis gegaan om 6.00. De laatste 2 centimeters ontsluiting zijn gekomen in één grote megawee met persdrang. Na volledige ontsluiting 6 minuutjes geperst en ze was er! Woohooh ben zooooo blij. Precies zoals ik het graag wilde. Zonder pijnstilling en zonder ingrijpen zoals infuus en knip. Ben wel gehecht maar heel weinig.
    Onze dochter is 3800gr en 53cm!

Ohja, en lief!:)

3. bar20

bar20 Actief lid

12 okt 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    Gefeliciteerd meis echt super !!! Nou ik nog :(

4. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Joepie!! Wat leuk een meisje, van harte gefeliciteerd Deellight.
    Fijn dat de bevalling zo goed is gegaan!! Nu lekker genieten.

En Bar20. komt goed hoor "Er is er nog nooit 1 blijven zitten, hihi"
    Nog even geduld en dan mag jij ook.

Hier gaat het heel erg goed met ons meisje.
    Gisteren een goede nacht gehad. Ze heeft goed geslapen 's nachts, zelfs van half 2 tot ongeveer half 7 dus dat was heerlijk. Vannacht echter weer wakker van 12.00 tot 03.30. Daarna heeft ze dan wel lekker tot 07.30 geslapen.
    Gisteren zelfs al even met de wandelwagen, grote broer en kraamzorg naar het speeltuintje gewandeld!! Heerlijk
    Stuwingen beginnen eindelijk ook af te nemen, leken wel 2 keiharde meloenen..... au au au....

Hoe is het verder met jullie??? en jullie kleintjes??

Lfs Yvonne

5. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Wooohoooo Deelight, van harte gefeliciteerd!! wat fijn dat het toch zo snel is gegaan, en zoals je al zelf zegt zoals je het zelf graag wilde!!
    Lekker genieten van je kleine meisje, hoe vindt de oudste het? of hebben ze nog geen kennis gemaakt... ben niet nieuwsgierig haha.
    Neem lekker plaats op de bekende roze wolk ;)

@Bar20, jeetje wat balen dat je niet gestript kon worden, maar ja voor je vk natuurlijk helemaal.
    Je hoort wel eens van vrouwen dat ze hun darmen spontaan legen voor de bevalling... hoop dat het voor jou ook geld en dat je snel met mooi babynieuws mag komen!

Wat goed dat ze iig een nachtje jullie heeft laten slapen... misschien dat ze langzaamaan haar draai gaat vinden??
    Stuwingen zijn inderdaad niet fijn!! en door al het kolven worden ze nog heerlijk gestimuleerd, een troost het gaat over haha.
    En al lekker naar buiten geweest.... fijn zeg, het is natuurlijk ook wel heerlijk weer dus als je mobiel genoeg bent lekker doen!
    Wat vond je mannetje ervan dat mama lekker mee naar buiten ging, vast genieten voor hem!!

Hier gaat alles goed, Cas had gister een slaapdag maar ook een primeur, hij is voorgesteld aan groep 3 haha, Tom was zo trots!!
    We hadden al foto's meegegeven en het geboortekaartje was al verstuurd naar school maar juf vond toch wel dat de klas de baby *als dat zou kunnen* in real life welkom moest heten echt heel erg leuk.
    Op het bord stond een tekening van een ooievaar met daarbij de tekst welkom lieve Cas, ik had al een hele grote beschuit met muisjes *muisjes waren door alle kindjes voorzien van een mooie tekening en lieve woordjes* gekregen en nu mochten ze ook nog even vragen stellen... en wat voor haha.
    Wanneer is hij geboren, zijn jullie blij met de baby, moest hij meteen huilen, hoe was de bevalling hahahaha echt zo leuk en wijs.

Daarna gelijk door om boodschappen te doen .... pffff was even vergeten wat voor een magnetische aantrekkingskracht je dan hebt haha maar we hebben het overleefd.
    Vandaag heeft Cas geen slaapdag.... hij is al wakker vanaf half zes en ligt heerlijk tevreden in bed om zich heen te kijken.
    Ik vind het prima, laat hem maar lekker de wereld om hem heen ontdekken en ondertussen ga ik even hier bijlezen en dan nog snel proberen te douchen... de uitdaging van vandaag haha.

Ben wel heel erg benieuwd hoe het met de andere kersverse wereldbewoners gaat!

liefs Rieanne

6. bar20

bar20 Actief lid

12 okt 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    Hai dames
    hier ook babynieuws ... 10 mei is onze zoon geboren Ruben . Hij weeg 4,9kilo en is 57 cm .. Alleen het ging niet zo
    lekker.
    Om elf uur was mijn vk hier om me te strippen .. 12 uur weeën .om 3 uur me
    water gebroken en om 6 uur mocht ik persen dat was echt super allemal alleen toen het na een uur niet lukte bleek hij een sterrenkijker te zijn en hij zat vast met zen
    schouder.. Nou dames ik ben echt binnenste buiten gekeerd.. Maar goed hij kwam er levenloos uit paars blauw geen hartslag.. 112 gebeld heli in de lucht ambulance stond hier binnen 3 min met 3 man sterk .. En toen hij hartmasage en zuurstof kreeg kwam
    hij gelukkig op kleur .. En nu leg hij heerlijk naast me op bed .. Borstvoeding gaat reselijk Alleen hij word bijgevoed omdat hij zo groot is. Me vk dacht nog aangezien ik met 50 kilo me zwangerschap inging dat me kleine man ong 3200 gram zo wegn maar dat bleek
    niet zo vandaar dat hij vastzat ..nou geniet ze allemaal doe ik ook
    xxxxx

7. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Jee, wat een verhaal zeg. Dat zal echt schrikken zijn geweest zeg.
    Maar wat ongelooflijk fijn dat alles nu zo goed gaat.

Hier gaat ook alles goed. Vannacht lekker geslapen, wel nog om de 3 uur voeding, maar ze sliep wel meteen weer verder dus wij ook.
    De nacht ervoor heeft ze ook goed geslapen alleen werd Tim wakker van het onweer en wilde niet meer in zijn eigen bed. Hij is van 1.00 tot 5.00 uur wakker geweest :x. Ach we zullen maar denken dat het door alle spanningen komt!!

@ Rieanne, wat leuk zeg, al voorgesteld op school!! Wij gaan morgen ook met Lise naar het KDV van Tim. Kan hij trots zijn zusje laten zien.

Hoe is het verder met iedereen??

8. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hey meiden,

hier even een paar dagen niet online geweest maar zo te zien zijn we allemaal niet zoveel online iig niet in dit topic ;)

Hoe is het met iedereen en natuurlijk de beebs??
    Hier weinig verandering behalve dan dat Cas zijn eerste huisarts bezoek achter de rug heeft haha... gelukkig alles in orde.
    Hij blijft nu ook wat langer wakker tussen de voedingen door maar heeft het supergezellig met zichzelf.. we voelen ons echt gezegend!!

@Yvon, hoe was het op het kdv??? Tim een trotse broer??
    En hoe is het met de rest van de meiden??? kraamverzorgsters allemaal al de deur uit of worden sommige van jullie nog even lekker verwend?
    Wij hebben een pc die aan werkweigering doet bij tijd en wijlen dus ik probeer zoveel mogelijk bij te lezen maar het kan soms even duren haha.

liefs rieanne

9. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @Bar20 Jeetje wat heftig!! Wat ben ik blij voor je dat het allemaal is goed gekomen. Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik kan me goed voorstellen dat jij er nu extra goed van geniet na zo'n ervaring. Knuffel hem maar extra veel :)

@DeelighT Jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Maar 6 minuten hoeven persen! Wow!

@All is iedereen weer goed ter been? Geen last meer van eventuele hechtingen of wondjes? En hoe gaat het met jullie kleintjes? Eten en slapen ze allemaal goed?

Hier gaat het echt geweldig. Ik vind het zo heerlijk om mama te zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me heel goed kan voorstellen dat vrouwen snel weer een tweede willen. Wat is dit mooi zeg!! Ons manneke heeft 2 dagen weer even zijn ritme moeten vinden omdat hij 's nachts al door slaapt! Vannacht heeft hij van 22:00 tot 06:30 geslapen :O Dat is wel heerlijk wakker worden :D
    Hij slaapt nu sinds 4 nachten door en dat heeft hem 2 dagen overdag uit z'n ritme gehaald. Vanaf vandaag lijkt het weer goed te gaan. Hij slaapt vrij snel na z'n voeding en komt netjes om de 3 a 4 uur.
    Verder kan ik zelf ook al weer wat wandelingetjes maken. Nog wel een beurs gevoel vanonder :( Hopelijk duurt dat niet al te lang meer :)

Groetjes,
    Foofer

10. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    hey Dames,

Hoe is het met jullie?? Allemaal lekker druk natuurlijk!!
    Hier ook hoor, maar gaat allemaal steeds beter en begin mijn ritme weer terug te krijgen.

Hoopt dat iemand hier nog een keertje kijkt. Mss kunnen we verder kletsen bij de mama's over hoe het met onze kleintjes gaat.

Lfs Yvonne

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/279157-mei-mamas-2011-a.html

11. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    hey yvonne,

lekker hoor dat je je ritme aan het terugkrijgen ben, moet eerlijk zeggen dat het ritme er hier nog niet echt inzit maar dat komt vanzelf.

Ik kom hier af en toe nog wel om het hoekje gluren, had al wel door dat ik een van de weinige was haha.
    Ik val helaas niet in de categorie mei mama's Cas is tenslotte nog net in april geboren ;)
    Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet gezellig zou vinden elkaar op de hoogte te houden!

Liefs Rieanne

12. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    hey Foofer, nou we hoeven jou niet te vragen of je al op je roze wolk zit :D.
    Lekker hoor dat het allemaal zo soepel loopt, hier gaat eigenlijk alles ook nog steeds prima.
    \Cas heeft alleen heel erg last van verstopping en kan daarom behoorlijk last hebben van zijn buikje, heel sneu maar daar zijn gelukkig druppeltjes voor ;)

hoop dat je ondertussen wat mobieler bent geworden en dat je heerlijk kan genieten van het mooie weer... ideaal om te wandelen.

liefs Rieanne

Deel Deze Pagina