Dank jullie wel allemaal. MJ 24 en zorra: Ik wist het niet omdat ik na de eerste maand 2 dagen een beetje bloedverlies had, zo begon ik altijd. Ik dacht dat mijn menstruatie niet doorzette vanwege mijn eerste vakantiedagen/vliegen etc. Bloedverlies bleek later een vaginaal wondje te zijn geweest en dus niets ernstigs ook gelukkig. Ik was niet aan de pil. Ik ben gewoon heel gelukkig dat het zo lukte.
Vandaag de punkie gehad. Het viel mee en tegen. Mee, viel de pijn van de prikken en tegen dat drie keer prikken was. De eerste naald was te kort. Ik had een grote vetlaag en mijn baarmoeder was verder weg. Op de 2e naald kwam ukkie af dus konden ze niets doen. De derde prik ging goed, maar deed een beetje zeer. Je kon mee kijken op de monitor en de arts vertelde precies wat en waarom. Je zag op de monitor waar de naald was en waar ukkie. De rest van de dag lekker languit op de bank gelegen met een waaier aan met frisse wind en genoeg te drinken en eten naast me. Ik heb de hele dag voor de tv gehangen of met een boek. Heerlijk uitgerust nu en de napijn valt gelukkig erg mee. Geen bijverschijnselen ook. MOrgen ook nog lekker vrij. Nu 3 weken wachten.
Vrijdag de uitslag van de punctie gehad. Een week eerder dan verwacht. Alles is goed gelukkig. We weten nu ook wat het wordt. Nu leuk gaan kijken voor spulletjes. Een vriendin geeft me haar commode. Vandaag vertelde een vriend dat zijn broer de bugaboo verkoopt. Dus meteen gebeld en een afspraak gemaakt om te kijken. Wel moeilijk al die keuzes voor spullen. Nooit gedacht dat er zoveel keuze was.
Goh wat geweldig!! Dus eigenlijk niet gepland begrijp ik?? Maar zomaar spontaan op het juiste moment gekomen?? Nou da's echt geweldig!
Dat is nog eens goed nieuws! Met name ook voor de iets rijpere dames onder ons. Het geeft weer wat moed om door te gaan. Hartelijk gefeliciteerd en ik wens je een heerlijke zwangerschap toe. Liefs, Assie
Van harte gefeliciteerd!!! En wat fijn dat alles goed is..... Zo zie je maar,....het kan dus toch op onze leeftijd he?