Bijna 42 en zwanger..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Maria2021972, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria2021972

Maria2021972 Nieuw lid

5 feb 2011
    4
    0
    0
    Hangemaakte KidsLifeStyle
    Voorschoten
    Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik 6 weken zwanger van de 2e en word in februari 42 jaar. Ik ben dus niet echt de jongste (vind ik zelf). Tot nu toe gaat alles goed maar ja het is ook nog allemaal zo vroeg. Al moet ik wel wennen dat ik nog steeds geen echo heb gehad en dat dit pas met 9 weken is. Heb zo af en toe het gevoel....er zit helemaal niets...totdat er weer wat maandelijkse krampklachten zijn.

Als het goed gaat komt de 'beeb' 1-2 weken voor de verjaardag van mijn zoontje. Die is dan 4 jaar en ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal zal gaan hoor. Zoals ik al zei ik vind mijzelf niet de jongste en zie stiekem wel tegen alle ongemakken op en hoe het reilen en zeilen met een baby en schoolgaande kleuter en 3 dagen werk zal gaan. Of om straks met een dikke buik een peuter te vermaken :).

Is er iemand die in dezelfde leeftijd categorie en situatie zit? Ik kan met niemand eigenlijk praten want al mijn vriendinnen etc zijn al ruim uit de luiers. Ben echt een laatbloeier.

Groetjes,

Maria

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

3. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Ten eerste gefeliciteerd. Bij mijn tweede was 39 en ben nu ook bijna 42. Vergeleken met de meeste inderdaad niet jong. Dat van die vriendenkring herken ik dan ook wel. Voor de rest zie ik niet zo heel veel verschil met de meeste ouders met jonge kinderen. Al hoewel ik wel blij ben dat er hier 's nachts doorgeslapen wordt, dat vind ik nog het meest opbreken.

4. pebbie

pebbie Lid

27 jul 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zelf ben ik 41 en ook net zwanger van de tweede. De eerste zal net 2 zijn als deze baby geboren wordt. Ik ben ook heel benieuwd hoe het met 2 kleine kinderen zal zijn, maar eerst maar es afwachten hoe de zwangerschap zal verlopen (hopelijk gaat alles goed!)

5. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Super gefeliciteerd!
    Zit niet echt in dezelfde situatie, ben wat weekjes verder (bijna 20 weken) en 29 jaar oud oja en het is mn eerste kindje haha.

Maar geniet er van!

Deel Deze Pagina