Ik moet het gewoon even van me afschrijven, die spanning! Ik ben dus zwanger! Op NOD getest, kon me dit keer inhouden en heb het bij die ene test gelaten! hij was positief! Yes! Nu begint de spanning en het ellendige afwachten. Ik ben best bang door eerdere miskramen, gelukkig krijg ik al vroeg echo's, de eerste al met 6 weken. Maar het blijft spannend voorlopig!
Lieve Mamima: Als eerste van harte gefeliciteerd!!! Mede wil ik je laten weten dat ik gevoel begrijp we zijn nu ook weer zwanger na een miskraam Zijn zoveel meer angsten en spanning. Positieve test is dan pas het begin Wij zijn vandaag 6 weken en 1 dag zwanger heb volgende week woensdag de eerste echo. Zijn dan 7 weken. Ook 1 week eerder dan vorige keer i.v.m miskraam. Houd me maar zolang geen bloed en heftige krampen zal het wel goed zijn. Alhoewel bloed niet altijd wat zegt bij ons tot heden helaas was dan wel fout. Afkloppen door broeden en hopen. Hoop het voor jou ook zo meid.
Gefeliciteerd! Hier ook wat onzeker, maar ga uit van het positieve. Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen bij de echo!
Bedankt! Och jee, stillygirl28 en miffy82, bij jullie ook nog spannend! Ik hoop op goede echo's! Ik vind dit zo'n lastige en onzekere periode. Ook omdat ik beide voorgaande keren niet voorbij die spannende eerste weken ben gekomen... Ik verlang er nu zo naar... Om eens 'gewoon' 13 weken zwanger te mogen zijn enzo. Haha! Beetje gek natuurlijk, maar jullie begrijpen het hopelijk wel, hoe ik het bedoel
ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ik zwanger ben! kan het nog steeds niet geloven het klinkt zo raar, nu indd de angst voor miskramen etc. maar ook genieten hoor!! succes!!!