mooi nieuws, ik heb dezelfde soort ervaring.. Ik was 33 toen mijn dochter werd geboren...geweldig heel blij etc. helaas gingen haar vader en ik uit elkaar...een aantal jaren daarna ontmoette ik mijn huidige vriend, bijna man...ik wilde dolgraag nog een kind met hem, hij had er ook 2 uit een eerdere relatie...ik was 39 het lukte niet...ik was 41 toen ik het IVF traject inging, mijn AMH waarde heel laag, dus de kans niet heel groot dat ik zwanger zou raken...maar, na 1 x raak een gezonde jongen van nu 20 maanden....en tot mijn grote verbazing bleek ik na 6 maanden spontaan zwanger te zijn geworden van mijn 2e zoontje...op mijn 43e geboren, helemaal gezond...ze schelen maar 16 maanden...het is best heel zwaar, maar oh wat een rijkdom, geweldig, dus ik zou zeggen, geniet ervan...het is en blijft bijzonder
Wat goed. En wat fijn. Komt vast wel goed. Niet teveel zorgen maken. En jou verhaal stelt me gerust. Mijn man is net zo oud als jou (ik zelf ben vandaag 31 geworden dus een stuk jonger) en maakte me een beetje zorgen over dat hij een wat "oudere" vader zou zijn. Maar ik vind het geweldig dat het gewoon na je 40ste ook gewoon kan
@Els1: wat een mooi verhaal ook. Fijn dat het ook weer een goede afloop is. Het is en blijft een risicovolle leeftijd. Bedankt voor het delen. En ik ga proberen wat meer te genieten als ik morgen de NIPT en combitesten achter de rug heb en de uitslag hiervan goed is. @StrayCat: voor de vader maakt het zowiezo niets uit qua risico's. En tegenwoordig zie je steeds meer "oudere ouders" omdat veel mensen daar ook bewust voor kiezen of een nieuwe relatie krijgen op latere leeftijd. Geniet ervan samen! Dat het een gezond kindje mag worden met twee liefdevolle ouders, dat is het allerbelangrijkste!
Wat een heerlijk bericht. Je hoort en leest het regelmatig, gestopt met de mmm en dan spontaan zwanger! Succes morgen! Weet grote broer het al?
Fantastisch gefeliciteerd! Ze zeggen dat je vlak voor de overgang een periode extra vruchtbaar kan zijn.. Heel veel geluk en succes, en idd het komt vast wel "goed", er zijn veel vrouwen die later kinderen krijgen xxxx