dit is toch echt wel een meid he?! de echoscopiste zei heel zeker te zijn, maar als ik andere meisjesecho's zie, ziet het er toch meestal heel anders uit???!!! alle meningen zijn van harte welkom!
Doet mij meer aan een balzakje denken, maar wie ben ik! lol Bij mijn meisje zijn er duidelijk twee lichte streepjes te zien en in het midden een hele donkere.
Lastige foto, maar zie er niet echt een meisje in als ik eerlijk ben. Dan zie je echt 3 rechte streepjes.
Ik zou eerlijk gezegd niet teveel van 1 echo uitgaan of het een meisje of jongen is. Wij weten het geslacht ook ( nog even ons geheimpje) maar dit is inmiddels al wel drie keer bevestigd door de gyn twee maal, tijdens groeiecho en natuurlijk met de 20 wkn echo. Dus het zal nu vast wel kloppen.....maar toch gaat er nog wel een truitje voor t andere geslacht in de ziekenhuistas!!
Idd lastige foto, maar ik denk dat het een jongen is. Bij een meid zie je echt 3 streepjes zoals Melisa ook zegt.
Ik zie hier ook niet zo snel een meisje, maar hey....de echoscopiste is hier de professional en zij zou volgens mij ook niet zo de uitspraak doen als ze twijfelde. Waarschijnlijk was het voor haar op bewegend beeld veel duidelijker te zien....
tja, toch was ik twintig weken met deze echo! ikzelf vind het ook een moeilijke hoor! toen de echoscopiste het zei, leek het zo waar, zeg maar!hahaha maar als steeds als ik het vergelijk met andere echo's lijkt het niet op een meid! nu ben ik bijna 23 weken, en heb een afspraak gemaakt voor een pretecho als ik 27 weken ben, dan zullen we het wel zeker weten!!! maar allemaal super bedankt voor jullie reactie!!!!
Maar wat zien we hier op de foto dan? Is dit jullie complete kindje, of een close-up van de geslachtsdelen? Dat maakt het ook al gemakkelijker om de foto te beoordelen!
je ziet hier twee beentjes (eentje boven en eentje beneden, zeg maar), en in het midden zie je het geslacht! dus idd een close-up van het geslacht.
mij geslachts echo kon ook niemand zien.. echoscopiste zei ook een meid.. en k maak me net zo " gek " als jij hahahaha. dit is het plaatje van t geslacht.. de foto heb ik gemaakt met me foto toestel van me echo foto.. hij lijkt wat stoffig maar dat komt door de flits. je ziet t onderste streepje heeeel licht en daarvoor witte streepjes weet niet waar dat van is maar denk steeds t piemeltje stom he
ja faye, je kunt jezelf behoorlijk gek maken he met sommige echo's?!!!hahaha ben blij dat ik niet "alleen" ben, hahaha!!! (sorry!) vind het ook wel grappig!
thanx voor het voorbeeld sammie! zie de vorm! maar kan hem niet zo goed vergelijken met die van mij, omdat er bij jou iets omheen "getekend" staat!hahaha
ja vonbd het zelf ook niet echt handig dat ze dat deed! maar er zit echt een uitsteeksel en een balzak aan vast. kan bij jou echt niet echt duidelijk zien