Echoscopiste 100% zeker, jullie ook? :P

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Loki09, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik vind het toch spannend. De echoscopiste was al heel snel zeker van haar zaak en zei nooit 100% te geven als ze het niet ook zeker wist. Ook op engelse site in-gender.nl wezen alle antwoorden op een meisje. Zijn jullie er ook zo van overtuigd en kan ik echt losgaan in roze, of? :)

Hierbij de foto. Heb er ook maar 1 trouwens (echoscopiste had voor deze foto aan ons het zelf al 2 keer duidelijk gezien zei ze achteraf)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.214
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb geen verstand van die echo's lezen, maar als de echoscopiste het zegt mag je daar wel vanuit gaan. Zij heeft er immers voor geleerd en (de meeste) dames van dit forum niet

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Met 16 weken al 100% zekerheid geven dat het het juiste geslacht is vind ik apart. Denk niet dat dat kan. Misschien gekleurd door mijn eigen ervaring (de gyn was 100% zeker van een meisje bij de 20 weken echo.... nou, kijk maar eens naar mijn banner :) ) Ik zou zeker afwachten wat ze zeggen bij de 20 weken echo en evt een 3d echo laten doen.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dat is waar vruchtje :)

We wachten het gewoon af!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik zie niet zeker een meisje. En met 17 weken kunnen de balletjes van een jongetje nog inwendig zitten! En het piemeltje nog niet zichtbaar. Dus ik denk dat je echt even de 20 weken echo moet afwachten voor je losgaat (een vriendin van mij heeft het afgelopen maand meegemaakt, met 17 weken een meisje, en bij 20 weken zat er ineens een piemeltje!)

6. Raw

Raw Niet meer actief

ik kan er niks van maken, maar tegen mij is met de 16w, 18w en 20w een meisje gezegd en heb het geen van de keren zelf nou echt zo goed gezien dus ik blijf ook maar twijfelen. net een afspraak gemaakt voor een pretecho... misschien kan ik er in 3d4d zelf wel wat van maken... haha!
    de verloskundige zal het wel weten toch???

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    blijft lekker onzeker he? J/m maakt me echt niets uit maar straks alles rpoze en dan een zoon is wel lullig :p. Echo is gemaakt door een echoscopiste die het dagelijks doet dus ik hoop maar dat zij het weet :)

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    zo zag bij ons met 16 weken ook het geslacht eruit en hier word het wel echt 100% zeker een meisje.. dat hebben we nu al zo'n 8x bevestigd gekregen haha

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dan hoop ik dat het er bij ons straks net zo zeker voor staat :D (die berg roze kleertjes verkopen is zo zonde :))

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heb 2x geslachtsbepaling gehad met 16 weken en beide keren klopte het. Vind jou echo alleen moeilijk, bij Lindsey zag je echt 3 streepjes en bij Jayden duidelijk een piemeltje met balletjes. Zal even kijken of ik voorbeeld voor je heb

Hier in ieder geval die van Jayden, duidelijk toch met 16 weken:

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja dat ziet er wel duidelijk uit :D
    De 3 streepjes haal ik er trouwens zelf wel goed uit, jij niet?
    Toevallig ook de foto van je kleine meid met 16 weken nog?

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dit was onze foto van het geslacht met 16 weken

Bekijk bijlage 113944

en het zou indd zonde zijn als je de roze kleertjes weer moet verkopen ;)

13. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik zie ook wel heel duidelijk die 3 streepjes. Denk wel dat de echoscopiste gelijk heeft. Als dit nog balletjes worden, dan moet t wel heel raar gaan.

14. Storm

Storm Niet meer actief

Mij kun je alles wijs maken. Ik kan er echt niets op zien. :)
    Je kunt van de ervaring van de echoscopist uitgaan, maar ik zou nog wel even wachten met shoppen.

15. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Het lijkt mij ook een meiske. Zie 3 streepjes.

16. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Een bekende van mij kreeg te horen dat ze een meisje kreeg ... ze wisten het helemaal zeker ... dus zij lekker shoppen in het roze! Echt bijna alles was roze ... werd het een jongen!

Een andere bekende van mij maakte het andersom mee. Kreg te horen dat het echt zeker weten een jongen was .... ze beviel van een meisje en had alles blauw, zelfs geen meidennaam!

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Wij hebben met 16 weken ook te horen gekregen dat het 100 % een meisje was !!

we gingen helemaal los in roze, en de meisjes naam stond meteen vast, jongensnaam niet eens over nagedacht,

bij 19 weken bij de gyn, Meisje ! 20 weken bij de 20 weken echo, Meisje,

25 weken bij de pretecho, meisje

en de geboorte bij 36 weken..... EEN MEISJE :D

ik ben bij jan (de??) koning geweest in ochten, hij heeft het in 25 jaar tijd nog nooit fout gehad.

18. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Nou nooit fout de afgelopen 25 jaar,...sorry maar ook Jan ziet het soms niet goed. Recent nog een meisje terwijl het echt een jongen was. Maar ach in 25 jaar mag dat wel.....1 foutje

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

tja afgelopen april zei hij het nog dat hij het in 25 jaar tijd nooit fout heeft gehad bij een geslachts echo van 16 weken

20. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    voor mij is alles hokus spokus... ik ga maar gewoon uit van wat de prof mij verteld...

Deel Deze Pagina